Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hmm.. tar det litt sånn på slump, men: En basilikumplante Et par spiseskjeer pinjekjerner (ristes i en tørr panne til de er lett gyldne) En rød chili Fem-seks fedd hvitløk En bit parmesan på størrelse med en stor fyrstikkeske, kuttes i litt mindre terninger Olje til passelig konsistens (ca en desiliter) Mos med stavmikser til det blir en passelig smørje, ha på pastaen, og spis Veldig kjapt og enkelt, minimalt med oppvask. Dette er til to personer. Er det alt? Spiser dere det uten noe kjøtt eller noe annet til? Bare pasta med pesto? 0 Siter
mum Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Kyllingburger:http://www.aperitif.no/index.db2?id=60471 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Vi har hatt ertesuppe i dag.Med hjemmelaget rundstykker :0) Men jeg er så kresen, og siler ut ertene.... ;0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 I dag ble det grandis her i heimen... Vanlig grandis på ungene, full pakke på meg. Grunnen var at vi egentlig hadde det travelt og måtte ha noe som går fort. Nå ble det jeg skulle utsatt til i morra så vi fikk all verdens tid, men ungene forventet jo grandis uansett og mor var ikke så tung å overtale. ;o) 0 Siter
citoyen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Er det alt? Spiser dere det uten noe kjøtt eller noe annet til? Bare pasta med pesto? Det går selvsagt an å utvide med f.eks kylling, men vi pleier å spise den sånn som den er, ja 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Vi har hatt ertesuppe i dag.Med hjemmelaget rundstykker :0) Men jeg er så kresen, og siler ut ertene.... ;0) Ertene er jo det beste med hele suppa jo :-)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Ertene er jo det beste med hele suppa jo :-)) Nei, usj og usj.. ;0) 0 Siter
....AV Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 I dag hadde vi fylt svinefilet (fylt med ost og spekeskinke) med røstipoteter og salat. I går hadde vi ovnsstekt laks med agurksalat og sandefjordsmør. I morgen skal vi ha fiskekaker med pasta og revne gulerøtter. Torsdag skal vi ha kyllingburgere i hjemmebakte hamburgerbrød med salat. Fredag skal vi ha ovnsstekt kylling og pommes frites. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Laget en spennende gryterett. Den var god altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.