Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks
Skrevet

''og løpende til og fra toalettet konstant med en dorull i hånda,''

haha, det hadde vært et skue ja. Vi ligger på en fem-stjerners campingplass, og toalettbygget er splitter nytt og moderne _med_ toalettpapiret på plass ;)

Båtlivet da....de som ikke har do i båten, _de_ løper avgårde med toaletrull under armen ;) hehe

Vi har toalett vi da, det har vel alle båtcampere for å kalle det, det.

Men det store spørsmålet er, har du grilldress og slippers? ;-D

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• morsan

10

• Sofline

8

• peppermyntete

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest trolline
Skrevet

Ja eller "annerledes"Mange byfolk i merkeklær hvor det er om å gjøre å være "in" i kles stilen og andre ting ser rart på mennesker som tør være annerledes i sine valg å være,vise seg frem på."harry" er et ord som er misvisende og viser en forutintatthet mot de som velger å være seg selv på en helt spesiel måte.Uten forskjeller og nyanser ville vi mennesker vært innmari kjedelige og jeg gleder meg over at mennesker viser dem i måten å leve på.

Endelig noen som er positiv, til det å være harry.

Jeg liker jo simpelten Navnet Harry.Da Sønnen min spurte om hva de skal kalle Gullklumpen vår, så sa jeg HARRY! han holdt på å le seg hjel:0(((

Gjest KHarrysdatter
Skrevet

Endelig noen som er positiv, til det å være harry.

Jeg liker jo simpelten Navnet Harry.Da Sønnen min spurte om hva de skal kalle Gullklumpen vår, så sa jeg HARRY! han holdt på å le seg hjel:0(((

Pappan min heter Harry :-)

Tenker litt på om noen år, når Harry Potter generasjonen er voksne - om navnet Harry vil få seg et oppsving?

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hadde ikke klikka på linken jeg da.

Jeg syns den sangen var rimelig harry jeg da.

Skrevet

Jeg mener vi har to typer harryer, klassisk harry og nyharry. Den klassiske kjenner alle til. Det er de med revehale, skinnvest og grilldress. Nyharryen finner vi ofte på østkanten i hovedstaden. De oppfatter seg selv som veldig kule og oppdaterte, samtlige har tatoveringer/piercinger, og de kler seg ofte litt yngre enn alderen skulle tilsi. Mange av dem er noe alkoholiserte. De fester hardt og ofte, har gjerne en litt vulgær talemåte og oppførsel og det kan se ut som de mentalt har stoppet opp et sted rundt attenårsalderen.

Gjest trolline
Skrevet

Pappan min heter Harry :-)

Tenker litt på om noen år, når Harry Potter generasjonen er voksne - om navnet Harry vil få seg et oppsving?

Vi får håpe det!

Jeg synes det er et flott navn :0)

Skrevet

Helt feil. Ingen av de to er Harry.

De er ultraharry spør du meg, men nå har vel kanskje eg en veldig subjektiv oppfatning av ka det vil si og være Harry.

Ps! Eg såg Dan Børge Akerø ankomme Smuget en gang med "høy sigarføring" og lysebrun kamelhårsfrakk, eg klarte ikkje å holde meg men spruta ut i latter ! :-)

DET var harry det...

Skrevet

De er ultraharry spør du meg, men nå har vel kanskje eg en veldig subjektiv oppfatning av ka det vil si og være Harry.

Ps! Eg såg Dan Børge Akerø ankomme Smuget en gang med "høy sigarføring" og lysebrun kamelhårsfrakk, eg klarte ikkje å holde meg men spruta ut i latter ! :-)

DET var harry det...

Jeg tror jeg har eksakt samme harry-oppfatning som deg :-) Grilldress osv er ikke lenger harry, men disse "såkalte" kjendisene som sprader rundt og tror folk ser opp til dem - de er harry de!!! Kan ikke annet enn å le jeg heller :-)))

Skrevet

Vi har toalett vi da, det har vel alle båtcampere for å kalle det, det.

Men det store spørsmålet er, har du grilldress og slippers? ;-D

Ikke grilldress, men jeg kjøpte slike M&M som noen kaller dem, clogs heter de vel. De bruker jeg på campingen fordi de er greie å dusje med blant annet :) Ellers så er det ikke mye i tråden her som jeg føler meg truffen i. Musikksmaken, tobakk og clogs er vel det som treffer ;)

Skrevet

Jeg tror jeg har eksakt samme harry-oppfatning som deg :-) Grilldress osv er ikke lenger harry, men disse "såkalte" kjendisene som sprader rundt og tror folk ser opp til dem - de er harry de!!! Kan ikke annet enn å le jeg heller :-)))

Enig! :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Helt feil. Ingen av de to er Harry.

Jeg synes nok at Soler er en smule harry, ja. Han er tooooo much, prøver for hardt å være kul, og det tipper over til å bli harry.

Dan Børge synes jeg ikke er harry, egentlig. Var litt harry da han fant seg en tenåring. Gamle mannfolk og unge damer er ofte harry, men ikke alltid.

Gullsmykkene til Harald Heide Steen jr. er også harry, synes jeg. Men fin fyr for det.

Skrevet

Dan Børge framstår ikke som Harry, og stakkars Solèr har jo bare blitt vulgær med årene...

Jah! Vulgær er ordet på Soler, ikke harry!

Gjest ViViola
Skrevet

Jah! Vulgær er ordet på Soler, ikke harry!

Og tenk så kjekk han var før, og så dønn forelsket jeg var...! Samme med Bent Svele, forresten, han var jo kjempekjekk i sin aktive karriere. Det er han ikke akkurat nå lenger, gitt. Men han har ikke blitt verken Harry eller vulgær, for den saks skyld.

Skrevet

Dan Børge framstår ikke som Harry, og stakkars Solèr har jo bare blitt vulgær med årene...

De er noen vulgære jålebukker begge to! :)

Gjest ViViola
Skrevet

De er noen vulgære jålebukker begge to! :)

Jeg har ikke opplevd Dan Børge slik du har, da, men jeg ser jo poenget ditt. He-he.

Sitter forresten på en riktig morsom historie om den godeste Fritjof Wilborn. Går ikke i detaljer, men det handler om en mann som tror han er Guds gave til kvinnen, uansett hvor ung denne kvinnen er. Bare hun er pen. DET er harry og vulgært samtidig, rett og slett.

Skrevet

Jeg har ikke opplevd Dan Børge slik du har, da, men jeg ser jo poenget ditt. He-he.

Sitter forresten på en riktig morsom historie om den godeste Fritjof Wilborn. Går ikke i detaljer, men det handler om en mann som tror han er Guds gave til kvinnen, uansett hvor ung denne kvinnen er. Bare hun er pen. DET er harry og vulgært samtidig, rett og slett.

Det er nok endel kjendiser som det går litt i surr for ja, TV2 kjendiser er nok litt mere virkelighetsfjerne enn de gode, gamle og trauste fra Nrk (Krinken) vil eg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...