morsan Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 åh, takk da fant jeg den. Trodde det var en link der med gitarspill *DUM JA* Jeg er ingen gitarspiller, men kanskje min sønn kan ta den for meg senere se an hans alder, da, for det er jo en trist sang. Men kul melodi. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 se an hans alder, da, for det er jo en trist sang. Men kul melodi. Han er 14, og tåler nok det. Følsom, men skiller mellom fantasi og virkelighet. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Han er 14, og tåler nok det. Følsom, men skiller mellom fantasi og virkelighet. Bra:-) 0 Siter
Gjest no-harry Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Synes ikke noe om å sette folk i uønskede båser bare fordi de våger å skille seg ut fra den store massen. Det som er harry må være folk som er på jakt etter andre som tør å være annerledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.