Gå til innhold

greier du å spise alt?

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg spiser kjøttkaker, kylling, ris, potet, råe grønnsaker, fiskeboller, biff, kotelett, farse, taco, lasanje, mosakka, pasta, pølser, stek, *tenke*....

hamburger, pommesfrites, tomatsuppe, blomkålsuppe

(tar ut blomkålen da..), pizza, lapskaus( pirker ut noe her og..)

ertesuppe(uten erter..)

Så jeg liker en god del :0) Men pirker ut en god del..

Måltidet er koslig her også, lager ikke to middager!

Lagr ikke noe stort nummer utav at jeg ikke spiser alt de gjør, så de legger ikker merke til det :0)

He-he, snodige greier. Det der hadde blitt for ensidig for oss, men heldigvis bor nå ikke du og jeg sammen! :-)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• Sofline

7

• tonie

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

He-he, snodige greier. Det der hadde blitt for ensidig for oss, men heldigvis bor nå ikke du og jeg sammen! :-)

He, he, det er sikkert mer jeg liker, men kommer ikke på noe i farten.. :0)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg er generelt lite kresen tror jeg, men jeg spiser ikke lutefisk, blodklubb eller annen blodmat, stangselleri eller pinnekjøtt.

Skrevet

Hm, tror ikke jeg skrev duppe til lungemos?! Til blodpudding var det en slik søt, lys saus, men jeg husker bare ikke hva det var.

Jo, lys mysostsaus er da duppe? Duppe lages jo av ost, melk og mel.

Gjest ViViola
Skrevet

Jo, lys mysostsaus er da duppe? Duppe lages jo av ost, melk og mel.

Ja, på blodpuddingen - ikke på lungemosen! :-)

Skrevet

Ja, jeg spiser alt, hvis jeg får det servert. Selv om det er en del ting jeg velger bort hvis jeg lager maten selv eller skal velge på en restaurant. *tenke-tenke-tenke* Nei, jeg kommer ikke på noe jeg ikke spiser. Men jeg er vel kanskje i mindretall...

Skrevet

Hrmpf!

Og vi har alltid spist det med poteter og tyttebær. Så det så!

*s*

Men blir det ikke veldig tungt da, uten noe potet/ris/brød etc ved siden av?

Vi spiste puddingen med ris og tyttebær :-D

Gjest Blikkboks
Skrevet

Det hender det er ting jeg ikke liker på bordet når vi er borte og da lar jeg det bare være. Om det er i maten så lar jeg det bare ligge igjen og legger servietten diskret over etterpå. Jeg lager aldri noe nummer ut av det og en gang kjæresten min ertet meg litt høylydt over at det var noe jeg ikke hadde spist svarte jeg bare kort:"Ja, men jeg lager ikke noe oppstyr om det, det er det jo du som gjør!" Siden har han ikke gjort det. :o)

Ja, akuratt sånn er det med meg og min allergi for nøtter. Jeg styrer bare unna, og alle andre lager evnt. oppstyret rundt det....

Skrevet

Kvavner og brekker meg hvis jeg får i meg den minste antydning til remulade eller majones :(( Det er det verste! I tillegg får aldri noen meg til å spise blodmat, lungemos, haggis etc. Ei heller smalahåve. Men ting med majones i er siste sort for denne dama :)

Skrevet

Ja, på blodpuddingen - ikke på lungemosen! :-)

*Flirer* Jeg tenker visst bare bil i dag! :o) Men duppe på blodpudding? Er det godt da? *Tenker seg om* Tja, det er kanskje ikke så verst? *Må prøve en gang*

Skrevet

Det kan du ikke mene!!! *dobbelturk*

Og pannekaker som er sååå godt da ;-))

Jeg orker det ikke. Har et lite snev av dårlig samvittighet fordi jeg til dags dato ikke har laget det til sønnen på 4,5, men siden han aldri har smakt det savner han det vel ikke heller...? ;)

Gjest ViViola
Skrevet

*Flirer* Jeg tenker visst bare bil i dag! :o) Men duppe på blodpudding? Er det godt da? *Tenker seg om* Tja, det er kanskje ikke så verst? *Må prøve en gang*

He-he, jeg måtte virkelig gå tilbake og sjekke mine egne innlegg, jeg da, siden du sto så hardt på at jeg brukte duppe på lungemos (urk, forresten!). :-)

Jeg husker virkelig ikke helt hvordan det smakte, jeg, men jeg husker ikke at det var ille, så da var det vel helt greit sikkert?!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg orker det ikke. Har et lite snev av dårlig samvittighet fordi jeg til dags dato ikke har laget det til sønnen på 4,5, men siden han aldri har smakt det savner han det vel ikke heller...? ;)

Han lever nok et sunnere liv enn de fleste - pannekaker er jo strengt tatt dessert, og han slipper mao dessert til middag. Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for!

Skrevet

He-he, jeg måtte virkelig gå tilbake og sjekke mine egne innlegg, jeg da, siden du sto så hardt på at jeg brukte duppe på lungemos (urk, forresten!). :-)

Jeg husker virkelig ikke helt hvordan det smakte, jeg, men jeg husker ikke at det var ille, så da var det vel helt greit sikkert?!

Både klubb og blodpudding er jo det vi kaller "søtmiddag" (i likhet med grøt og pannekaker) så det er sikkert godt. Skal lage det neste gang vi skal ha blodpudding!

Gjest ViViola
Skrevet

Både klubb og blodpudding er jo det vi kaller "søtmiddag" (i likhet med grøt og pannekaker) så det er sikkert godt. Skal lage det neste gang vi skal ha blodpudding!

Jeg sitter faktisk her og vurderer å kjøpe blodpudding, jeg da, og det har jeg vel aldri gjort før.

Hm, hvor kjøper man slikt, da? Jeg kan ikke huske å ha sett det noe sted heller, når jeg tenker meg om.

Skrevet

Jeg sitter faktisk her og vurderer å kjøpe blodpudding, jeg da, og det har jeg vel aldri gjort før.

Hm, hvor kjøper man slikt, da? Jeg kan ikke huske å ha sett det noe sted heller, når jeg tenker meg om.

Ligger i kjøledisken sammen med pølser og sånt i _samtlige_ dagligvarebutikker. :o)

Skrevet

Leverpostei er det verste som går an å putte i munnen. Fatter ikke at f.eks. mange barn er kresne i matveien, men leverpostei, det liker de???

Som en god nummer to kommer gjeitost. Det er gufne greier. Klarer ikke å spise det. Mye av andre oster med sterk smak kommer i samme kategori, mens en god brie kan jeg spise som snacks.

Tidligere maktet jeg ikke bønner i noen som helst form, men er litt mer på gli der nå.

Gjest ViViola
Skrevet

Ligger i kjøledisken sammen med pølser og sånt i _samtlige_ dagligvarebutikker. :o)

Dette må sjekkes ut - jeg har faktisk overhode aldri registrert blodpuddingens tilstedeværelse noe sted. Men så har jeg alltid liste, da, når jeg handler, og den følges uten unntak! ;-)

Skrevet

Han lever nok et sunnere liv enn de fleste - pannekaker er jo strengt tatt dessert, og han slipper mao dessert til middag. Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for!

Hm, ja det har du jo rett i. Får prøve å tenke sånn isteden:)

Gjest ViViola
Skrevet

Hm, ja det har du jo rett i. Får prøve å tenke sånn isteden:)

Verste er at det er sant, sjø!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...