morsan Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg lest hele tråden, og dermed også blitt minnet på mye jeg ikke liker;-) Men samtidig må jeg si at jeg er overrasket over hvor mye som jeg ville ha betegnet som helt vanlig mat som folk ikke liker, men så har jeg jo noen lik i lasten selv *he he* Jeg har derfor valgt å dele inn ikke-like-lista mi i to kategorier: 1. TING SOM IKKE ER EGNET SOM MENNESKEFØDE, OG SOM MAN DERFOR MED GOD SAMVITTIGHET KAN LA VÆRE Å LIKE: Blodpudding, lungemos, lever (og dermed heller ikke grov leverpostei med mye leversmak), rakfisk og sursild 2. "VANLIGE TING", SOM JEG LIKEVEL IKKE LIKER: snøfrisk, slangeagurk, pisket krem * * * Men jeg liker alt dette, som er plukket fra ikke-like-listene til folk lenger ned (har sikkert ikke fått med meg alt): Kaviar, rødbeter, sylteagurk, majones, laks, ananas, rosiner, sopp, kylling, pasta, bønner, kokte grønnsaker, lam, te, kaffe, surmelk, sushi, lutefisk, selleri, makrell i tomat, rogn, melk, yoghurt, ost, grøt, rømme, kveite, fisk, sjømat, brunost, kapers, ansjos, sunda, jordbærsyltetøy, avokado, suppe etc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.