Flaxseed Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tar 2 mg Risperidon før leggetid og i det siste har jeg sovet til 12-13 tiden dagen etterpå. Er trøttheten noe som vil gå over når jeg har brukt Risperidon en stund? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, trøttheten vil avta. kan du ta kveldsdosen tidligere uten å sovne for tidlig? Det vil hjelpe dagen etter. PS. Jeg undres over den raske endingen fra hatobjekt til "søte snille". DS 0 Siter
Gjest kjent med åssen det funker her Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ja, trøttheten vil avta. kan du ta kveldsdosen tidligere uten å sovne for tidlig? Det vil hjelpe dagen etter. PS. Jeg undres over den raske endingen fra hatobjekt til "søte snille". DS prøvde vel å smiske til seg et svar?? 0 Siter
Reality Bites Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 ''Søte snille NHD'' Hehe - var ikke det å overdrive litt? :-) 0 Siter
Reality Bites Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 prøvde vel å smiske til seg et svar?? Hehe, det tror jeg på også :-) Kan ikke tenke meg noen annen grunn til å kalle NHD snill og søt. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 ''Søte snille NHD'' Hehe - var ikke det å overdrive litt? :-) Jo kanskje, men siden så mange begynner overskriften sin med "kjære NHD" så tenkte jeg at jeg måtte komme med noe bedre for å tiltrekke meg oppmerksomheten hans 0 Siter
Flaxseed Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Ja, trøttheten vil avta. kan du ta kveldsdosen tidligere uten å sovne for tidlig? Det vil hjelpe dagen etter. PS. Jeg undres over den raske endingen fra hatobjekt til "søte snille". DS Takk for svar. Det var ikke et forsøk på å smiske seg til et svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.