Gå til innhold

Søte snille NHD: Risperidon og trøtthet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar 2 mg Risperidon før leggetid og i det siste har jeg sovet til 12-13 tiden dagen etterpå. Er trøttheten noe som vil gå over når jeg har brukt Risperidon en stund?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, trøttheten vil avta.

kan du ta kveldsdosen tidligere uten å sovne for tidlig? Det vil hjelpe dagen etter.

PS. Jeg undres over den raske endingen fra hatobjekt til "søte snille". DS

Gjest kjent med åssen det funker her
Skrevet

Ja, trøttheten vil avta.

kan du ta kveldsdosen tidligere uten å sovne for tidlig? Det vil hjelpe dagen etter.

prøvde vel å smiske til seg et svar??

Reality Bites
Skrevet

''Søte snille NHD''

Hehe - var ikke det å overdrive litt? :-)

Reality Bites
Skrevet

prøvde vel å smiske til seg et svar??

Hehe, det tror jeg på også :-) Kan ikke tenke meg noen annen grunn til å kalle NHD snill og søt.

Skrevet

''Søte snille NHD''

Hehe - var ikke det å overdrive litt? :-)

Jo kanskje, men siden så mange begynner overskriften sin med "kjære NHD" så tenkte jeg at jeg måtte komme med noe bedre for å tiltrekke meg oppmerksomheten hans :)

Skrevet

Ja, trøttheten vil avta.

Takk for svar. Det var ikke et forsøk på å smiske seg til et svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...