Gjest aljore Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Har sånn angst for hver minste ting, hvordan greie å gi mere f...? Alle problemer blir forferdelig store. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg sliter med det samme. Det eneste effektive for meg er alkohol. Det er deilig å drikke slik at man gir f.... i alle problemer. 0 Siter
Gjest aljore Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg sliter med det samme. Det eneste effektive for meg er alkohol. Det er deilig å drikke slik at man gir f.... i alle problemer. Jeg har dessverre ikke anledning til å være full resten av livet. Har for mye ansvar for de rundt meg til å være så egoistisk. Dessuten blir nervene bare mere på høykant når jeg drikker. 0 Siter
Gjest + Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Du rett og slett gir f' der du mener det er nødvendig og gjøre det for og komme deg videre. 0 Siter
muskath Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Du rett og slett gir f' der du mener det er nødvendig og gjøre det for og komme deg videre. Jeg skulle ønske jeg klarte det! Noen ganger prøver jeg å si til meg selv: jeg gir f..., jeg gir f..., jeg gir f..., og så videre... Men det har ikke alltid den ønskede virkning. Det hjelper litt å tenke tanken helt ut på hva jeg er redd for eller hva jeg er redd skal skje. Forestille meg det verste, liksom. Det kan hjelpe litt faktisk. 0 Siter
Gjest + Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg skulle ønske jeg klarte det! Noen ganger prøver jeg å si til meg selv: jeg gir f..., jeg gir f..., jeg gir f..., og så videre... Men det har ikke alltid den ønskede virkning. Det hjelper litt å tenke tanken helt ut på hva jeg er redd for eller hva jeg er redd skal skje. Forestille meg det verste, liksom. Det kan hjelpe litt faktisk. Øvelse gjør mester vet du Og det kreves når man skal bryte ut av den onde angstsirkelen. Det gjelder og finne det som fungerer nettopp for deg og så trene videre på og utsette seg for de "farlige" tingene for og ufarliggjøre dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.