Loralei Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Tror du jeg vet om det virker eller ikke? Prøvd det èn gang hehe.. ja, sånn kan det gå =)) Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på engang da jeg kjøpte det.. men men.. virket sikkert veldig fornuftig der og da. =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har et treningsapparat (Gazelle Freestyle) og en PilatesDVD (Windsor pilates) som jeg er veldig fornøyd med iallefall Søster'n kjøpte et slags magebelte man skulle gå med for å automatisk stramme magemusklene hele dagen. Når man slappet av i magemusklene, begynte beltet å vibrere som varsling... Problemet var jo at hun kunne ikke le når hun hadde på beltet. Da vibrerte det med en gang :-)) Beltet ble ganske raskt forkastet, ja 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Nei, det har eg aldri gjort. Har de TV-Shop enda? Husker Knut Bjørnsen dreiv og reklamerte for både panner og CD`er en gang for lenge siden på TV2. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Ja, tredemølla til Jane Fonda. Fullt brukbar, men nå har den støvet ned i noen år. Men det har ingenting å gjøre med hvor den er kjøpt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.