Gå til innhold

FU: Har du noen gang handlet på TV-Shop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du jeg vet om det virker eller ikke? Prøvd det èn gang :P

hehe.. ja, sånn kan det gå =))

Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på engang da jeg kjøpte det.. men men.. virket sikkert veldig fornuftig der og da. =)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har et treningsapparat (Gazelle Freestyle) og en PilatesDVD (Windsor pilates) som jeg er veldig fornøyd med iallefall :)

Søster'n kjøpte et slags magebelte man skulle gå med for å automatisk stramme magemusklene hele dagen. Når man slappet av i magemusklene, begynte beltet å vibrere som varsling... Problemet var jo at hun kunne ikke le når hun hadde på beltet. Da vibrerte det med en gang :-)) Beltet ble ganske raskt forkastet, ja ;)

Skrevet

Nei, det har eg aldri gjort.

Har de TV-Shop enda? Husker Knut Bjørnsen dreiv og reklamerte for både panner og CD`er en gang for lenge siden på TV2.

plommeblomst
Skrevet

Ja, tredemølla til Jane Fonda. Fullt brukbar, men nå har den støvet ned i noen år. Men det har ingenting å gjøre med hvor den er kjøpt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...