Gå til innhold

Nhd, håper du kan komme med synspunkter.

Anbefalte innlegg

Gjest Mohikaneren

Jeg går på ap, 200 mg quetiapin copyfarm.

Hadde min siste time hos psykiater sist uke, jeg er, i følge ham stabil, og har ingen psykosesymptomer, det har jeg ikke hatt siden i november.

Vi ble enige om å halvere dosen etter eksamen i begynnelsen av april.

Men nå lurer jeg på om jeg egentlig ønsker å halvere dosen nå, fordi jeg klarer ikke dra meg opp av sengen tidsnok, og kroppen vil sove til ett/to hver dag, jeg legger meg til rett tid (23 ca) og tar tabletten i ni tiden.

Jeg tror at hvis jeg halverer dosen vil jeg lettere komme meg opp og i vigør til riktig tid. Slik får jeg lest mer, og får med meg flere forelesninger.

Hva tenker du om det? At jeg forsøker å halvere dosen nå, tre uker før tiden?

Håper det kan gå bra... :-)

Fortsetter under...

Gjest Mohikaneren

Hensikten med denne dosen er å forhindre tilbakefall.

Du kan prøve to netter med halv dose. Da får du se om det er medisinen eller noe annet som gjør deg så trøtt.

Takk. Da forsøker jeg det, og ser om det hjelper.

Ha en riktig fin kveld.

Gjest Mohikaneren

Hensikten med denne dosen er å forhindre tilbakefall.

Du kan prøve to netter med halv dose. Da får du se om det er medisinen eller noe annet som gjør deg så trøtt.

Lysvåken klokken åtte, uten denne merkelige tunge følelsen i kropp og hode. Klar for tur!

Da fortsetter jeg dosen med en tablett da?

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...