Gjest løkka Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har i mange år sikkert håpet på at kjæresten skal forandre seg til det bedre.Han fikser jobb, koleger, naboer . Ja, han fremstår som ett svært hyggelig menneske.Noen dager er han bare god og snill med meg. men de fleste dager negativ mot meg, hva jeg foretar meg. Jeg blir møtt med sinne irritasjon når jeg ytrer ønske om noe. Jeg har en hytte som jeg kjøpte for 3. år siden. Der er det bare negativt, alt jeg har gjort, at det ser ut som ett loppemarked, farger, gardiner o.s.v. Jeg er så glad i dette stedet, han har vært med noen få dager i denne tiden. sier at det skal bli bedre,men neste gang j spør, blir det irritasjon og sier "skal du ødelegge denne helgen også nå med maset ditt"nå har jeg fått kjeft for en innkjøpt sofa, "du er så impulsiv",enda det hadde vi blitt enige om for få dager siden.Sier at han ikke får bestemme der, men han er jo ikke der. Dessuten kan en ikke motsi han , da blir han sur i flere dager. Han har en stor int. veteransport og turer. Da er han spandabel og hyggelig. Vi kan aldri planlegge noe, bare hans få turer. Han tar ikke initiativ til å gjøre noe i helgene, iallfall ikke vintertid.Ikke vanskelig å få han med på turer i marka, mange fine minner derfra. Han lover at han skal være med sydover, men det blir bråk hver gang jeg nevner det. Da får jeg hele regla om økonomi ( han har god øko.)Han har ikke spandert noe til hytta.Ellers har han irritasjon hvis jeg har kjøpt meg noe til hjemmet. Lurer på hvor jeg får pengene fra. Jeg er en oppegående dame med en bra utdannelse, og har mye guts og kreativitet, også positiv og løsningsorientert. Han tar jo helt "peppen" f. meg.Han er ikke nevenyttig, men veldig pirkete. Orker ikke se litt smårot . Og vasker og stresser på kjøkkenet.Når jeg er hos han får jeg beskjed om hvordan ting skal gjøres. Det er ikke en ting han ikke har greie på. Tilogmed innenfor mitt yrke. Når jeg har innvendinger, blir komment. "nå får du ikke være så sårbar da.Jeg opplever at han småljuger, projisjerer og unnlater å si sanninga, men blir rasende hvis jeg konfronterer han m. det. Problemet er at jeg ikke har helt klart å gi slipp på denne mannen. Han er jo så sjarmerende og kommer med kjærlighets erklaringer når han er i "det hjørnet" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301299-personlighetsbrist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mien Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 At du gidder..beklager, men blir matt av damer som "lider" seg igjennom dårlige forhold.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301299-personlighetsbrist/#findComment-2439158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.