Gå til innhold

Psykisk ustabil X-samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Meget fortvilet

Hei,skulle ønske vi kunne fått det fint,men han gjør ofte det motsatte av hva han sier,-for å fortelle meget kort,er i tilegg noe voldelig.Har fått han til lege som skulle gi han henvisning til psykolog,men han kommer seg aldri dit!Er det noe jeg kan gjøre/ringe et sted så noen forstår alvoret?Han snakket om døden igjen,ringte meg 05 i natt,ringte politiet for å få de til å komme og sjekke han,evt ta han med til et sted,men de hadde jo ikke tid.Jeg er glad i han men måtte til slutt anmelde han pga en tidligere hendelse.Jeg ser hvor mye han sliter og har snakket med vår felles fastlege og fotalt alt,men nå ønsker jeg å møte opp et sted for å få fortgang i det hele.Han har t.o.m to små barn fra tidligere ekteskap. Vær så snill,gi meg noen gode råd!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301326-psykisk-ustabil-x-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...