Gå til innhold

NHD - trenger din hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Lucy in the sky

Jeg lever i mitt eget, "lille" helvete. Er avhengig av tabletter som er vanedannende og tar de hver dag. Ikke i store doser ,men nok til å bli rusa,iallefall litt. Det gjør at jeg også blir avhengig av mat,for får så stor matlyst av medisinene.Og røyker masse,som om jeg aldri får nok av noe.Mitt eget lille pille/mat/nikotinhelvete. Bør jeg dra på en el anna slags avvenning? Eller hva bør jeg gjøre?Hva er rett å gjøre?Trenger sårt et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301340-nhd-trenger-din-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Avvening kan være bra, men det vil alltid være en reel fare for tilbakefall. Særlig hvisk ikke selvdisiplinen er like sterk alltid.

Utover dette er det aldri heldig eller ok å være avhengig av noe som helst; i ditt tilfelle piller, mat og nikotin. Men et liv uten laster, hva er vel det? For noen er nok rus en nødvendighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...