Gå til innhold

Kjære søte, snille Nils Håvard, pliiis hjelp meg

Anbefalte innlegg

Gjest Lucy in the sky

Viil først takke for at du svarte meg sist :-) Har lenge slitt med dette at jeg tar for mye medisin,og "doper" meg.Det fører til at jeg har dager nesten uten medisin,og da blir jeg veldig psyk.Jeg har mange ganger prøvd å få meg inn på rett kjøl igjen,men i ekstra tøffe perioder sklir det ut og jeg gjør det igjen.Er kjempebekymra.Det er som om avhenighet av piller fører også til avhengighet av andre ting,som røyk og mat.Jeg har tilbud om behandlingsplass for avgiftning om en måned..Mener du jeg bør ta i mot det tilbudet?Jeg sliter også veldig psykisk og er redd for hvordan det blir uten medisiner.Eneste som blir igjen er AD og vallergan. Hva tror du om dette? Er kjempeviktig for meg å få innspill fra deg.Jeg har i perioder slitt med dette siste fem årene.En karusell liksom melllom topper og bunner hele tida.Er fælt.Pliiiiiiiiiiiiiiiis hjelp meg snille Nils Håvard :o)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...