Gå til innhold

rammer

Anbefalte innlegg

Gjest Amalie 81
Skrevet

Noen som vet om det går ann å kjøpe ramme til rammemadrass uten å kjøpe madrasssen?

Gjest amalie 81
Skrevet

Hva mener du med det?! En rammemadrass er jo bare en madrass du ikke nødvendigvis trenger seng til, i motesetning til en vanlig skumgummimadrass f.eks. eller en fjærmadrass uten bein.

Her er en rammemadrass:

http://www.madrasseksperten.no/db/bilder/Stella%20rammemadrass.jpg

Jeg skjønner ikke hva du mener med bare ramma og ikke madrassen?

Mener bare beina, eller sånn tre ramme som er rundt madrassen,jeg har hvit og vil ha en brun...

Skrevet

Mener bare beina, eller sånn tre ramme som er rundt madrassen,jeg har hvit og vil ha en brun...

Treramme som er rundt!? Senga? Rammemadrassen har jo stoff rundt hele. Hvis det er bare beina får du kjøpt nye på Ikea f.eks., men da må du passe på at de passer da, det er nok mange festemetoder vil jeg tro.

Skrevet

Treramme som er rundt!? Senga? Rammemadrassen har jo stoff rundt hele. Hvis det er bare beina får du kjøpt nye på Ikea f.eks., men da må du passe på at de passer da, det er nok mange festemetoder vil jeg tro.

Hun mener nok sokkel! Noen som har sokkel i stedet for ben. Sokkel er en slags treramme som er litt mindre enn madrassen og som madrassen ligger oppå. Vet ikke om det går an å få kjøpt bare sokkel..

Skrevet

Hun mener nok sokkel! Noen som har sokkel i stedet for ben. Sokkel er en slags treramme som er litt mindre enn madrassen og som madrassen ligger oppå. Vet ikke om det går an å få kjøpt bare sokkel..

Ah! Da skjønner jeg! :o) Hun ville ha hvit sokkel, da kan hun vel bare male den gamle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...