Gå til innhold

føler meg mye ensom

Anbefalte innlegg

Hei jeg føler meg mye ensom når samboeren min er borte. Lurer derfor på om hvordan det ville vært å skaffet seg en hund?? er dette noe som kan hjelpe for meg. Er redd for om dette er noe som kan få med til å føle meg mindre ensom men som jeg ikke kan få pga vi bor i ett borettslag. Håper du kan hjelpe meg. Mvh Cb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301604-f%C3%B8ler-meg-mye-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ensomhet kan være interessant. Hvorfor "tåler" du dårlig å være alene? Flykter du fra deg selv? Er du redd for å møte deg selv (hvordan du har det i livet ditt)? Jeg synes ensomhet kan være interessant hvis man tør å kjenne på den. En hund eller katt vil nok hjelpe. Et annet alternativ er å gjøre ting du ellers ikke får tid til. F.eks. yoga, meditasjon, avspenning eller en hobby du liker evt. husarbeid eller oppussing.

sort som natta

Ensomhet kan være interessant. Hvorfor "tåler" du dårlig å være alene? Flykter du fra deg selv? Er du redd for å møte deg selv (hvordan du har det i livet ditt)? Jeg synes ensomhet kan være interessant hvis man tør å kjenne på den. En hund eller katt vil nok hjelpe. Et annet alternativ er å gjøre ting du ellers ikke får tid til. F.eks. yoga, meditasjon, avspenning eller en hobby du liker evt. husarbeid eller oppussing.

mye gode råd her:) selv trives jeg i mitt eget selskap,nettopp fordi jeg får utdypet meg i hvem jeg egentlig er...(er vel kansklje selvopptatt?)

men,må innrømme at jeg har en katt da...passe selskap for meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...