Gjest Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg begynte på Cymbalta for en tid tilbake, da gikk jeg ikke på noe annet AD, har brukt 60 mg hver morgen i 6 uker og 3 dager. Mandag i denne uken sluttet jeg å ta medisinen. Grunnen til at jeg sluttet med den var at bivirkningene ikke gikk vekk. Bivirkningene var svetting og frysing, gjerne samtidig. De bivirkningene gav seg første dag (mandag) uten piller, men siden tirsdag har jeg opplevd noe annet, nemlig at det er en slags susing i hodet, akkurat som om hodet er svært trett. Selv om jeg ikke føler meg trett. Jeg tar 30 mg Vallergan hver kveld og da sover jeg bra, cirka 8 timer hver dag. Siden det ikke var noen opptrapping på Cymbaltaen antok jeg at det ikke var nødvendig å trappe ned heller. Og jeg føler ikke at dette er særlig alvorlig. Men for å være på den sikre siden: bør jeg bekymre meg? Bør jeg haste meg med å fortelle dette til min lege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301708-b%C3%B8r-jeg-uroe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.