Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jomfru? Tegnet altså ;-)

*he he* ja _tegnet_;-)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• annegunn

7

• Lillemus

6

• candyqueen_83

4

Gjest togli
Skrevet

''1. Har du tattis?''

Nei, og takk gud for det ;-)

''2. Ønsker du deg tattis?''

Nei! Jeg priser meg lykkelig fordi jeg ikke falt for fristelsen til å tatovere en rød rose på skuldra på -80-tallet.....

''4. Synes du tattis er fint?''

Nei....

''5. La du merke til at spørsmål nr 3 manglet?''

Ikke før jeg kom til dette spørsmålet ;)

Skrevet

Denne må være ytterst intern...

Når ble en vinanbefling intern?

...og hva annet kunne det ha vært?

Skrevet

Men hva har den å gjøre i en tråd om tattiser? Skal du tatovere på deg en vinanbefaling?!

mariaflyfly
Skrevet

Men hva har den å gjøre i en tråd om tattiser? Skal du tatovere på deg en vinanbefaling?!

Det må da være lov til å herpe en tråd! :P

mariaflyfly
Skrevet

Kanskje jeg skulle tatovert AMARONE på skulderen? Ville det vært en såkalt "trendy" tattis? ;)

Skrevet

Der sa du noe! Om jeg skulle hatt noe gravert inn på kroppen måtte det selvfølgelig vært en god vin!

Skrevet

Herpe en tråd?! Her på dol?! Her herpes da aldri andres tråder! Vandaler! *Rusa på Mindes sjokoladepåskeegg med melkekrem*

Skrevet

Hva??!!! Trodde jeg hadde monopol på det!! ;-)

Skrevet

Kanskje jeg skulle tatovert AMARONE på skulderen? Ville det vært en såkalt "trendy" tattis? ;)

Det måtte da i såfall vært 'ammis' :-)

Vi hadde en på sist vinsmaking, litt vel voldsom egentlig, men jeg dristet meg til å påstå at dette her måtte da være en ammis. (Smakte blindt...) Og fikk kommentarer på kallenavnet *knegg*

Skrevet

Hva??!!! Trodde jeg hadde monopol på det!! ;-)

Hehe :-)

Skrevet

Nei på alle fire :)

Men mannen har på den ene overarma. Et harry angreprosjekt fra hans glansdager ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...