Gå til innhold

Citalopram og vektøkning?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 26 år som de siste 18månedene har brukt citalopram mot depresjon. Er dette en medisin som kan ha noen sammenheng med at jeg har gått opp ca6kg i vekt, og at jeg ikke klarer å gå ned igjen? Har nylig vært til medisinvurdering, selv ønsker jeg å slutte med medisinen, men ble anbefalt å bruke den et år til, pga jeg har planer om å begynne på skole til høsten og at dette blir en veldig stor forandring i mitt liv, og at mine tidligere erfaringer med skole ikke har vært gode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301897-citalopram-og-vekt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir så irritert, en psykiater som har sett meg 30 min skal liksom vite bedre enn meg om jeg bør slutte med medisin eller ikke! Lurer på om jeg bare skal slutte med den på egenhånd, vet jo litt om hvordan man trapper ned. Men så er jeg redd psykologen og legen min skal se på det som negativt når de finner det ut, at de kanskje mener det er et tegn på at jeg ikke er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...