Gå til innhold

Finn byene

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman
Skrevet

3 bomklikk, og det var fordi byene ligger så tett rundt Oslo-fjorden :-))

AneM1365380603
Skrevet

3 bomklikk, og det var fordi byene ligger så tett rundt Oslo-fjorden :-))

Det er jo et utrolig bra resultat :) Jeg bommet mest i midtnorge. Sør og vest gikk som en lek.

Datteren min hadde over 500 bomklikk ;)

Skrevet

23 bomklikk. Og jeg som trodde jeg var så god i geografi. Hrmf.

AneM1365380603
Skrevet

23 bomklikk. Og jeg som trodde jeg var så god i geografi. Hrmf.

Jeg synes 23 bomklikk er veldig bra da :) Jeg hadde jo ikke peiling på hvor f eks Røros ligger. Hønefoss ga også mange ekstraklikk.

AneM1365380603
Skrevet

1 bom (Porsgrunn)

Er det mulig :o) *Imponert*

Jeg er sikker på at jeg ville bommet mange ganger om jeg tok den en gang til.

Skrevet

19 bomklikk på "Alle"... Hmmm..... det var ganske vanskelig, ja! ;)

Mvh

Skrevet

Jeg synes 23 bomklikk er veldig bra da :) Jeg hadde jo ikke peiling på hvor f eks Røros ligger. Hønefoss ga også mange ekstraklikk.

Hehe, takk for det. Selv syns jeg det var ganske begredelig. ;-) Til mitt forsvar så var jeg ikke helt på trynet på noen av dem, men det er vanskelig der byene ligger tett som hagl, i Vestfold for eksempel.

På den annen side hadde jeg alt riktig i Rogaland! :-D

Skrevet

12 bomklikk, men flere av dem fordi det måtte tre klikk for å finne én by...

Skrevet

Det er jo et utrolig bra resultat :) Jeg bommet mest i midtnorge. Sør og vest gikk som en lek.

Datteren min hadde over 500 bomklikk ;)

Jeg bommet nok mest i Nord-Norge, selv om jeg også presterte å bomme på en for oss meget brukt ferieby som jeg utmerket godt vet hvor er - det var bare litt for mange prikker i nærheten...;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg bommet nok mest i Nord-Norge, selv om jeg også presterte å bomme på en for oss meget brukt ferieby som jeg utmerket godt vet hvor er - det var bare litt for mange prikker i nærheten...;-)

Jeg synes det var et kjempebra resultat. Jeg bommet noe enormt i midtnorge, også litt der byene lå så tett.

Skrevet

Jeg synes det var et kjempebra resultat. Jeg bommet noe enormt i midtnorge, også litt der byene lå så tett.

jeg hadde nok 100% treff der...;-)

Skrevet

Alle: 1 bomklikk. Tok feil av Harstad, og trykka på Narvik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...