Gjest dolerine Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes ikke det passer på barneklær, men det er visst mote. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Skal visst markere for tøffe gutter, men jeg synes heller ikke det er noe fint. Kan ikke barn få lov å være barn.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes det kan være litt kult, jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes det er grusomt. Og enda verre enn de svarte er de rosa på jentetøyet. Skrekk og gru. Jeg tror det er faren som har kjøpt ei t-skjorte poden har, den er brun med dødningehoder i gull på... Jeg velger å tro at han var bevisstløs i gjerningsøyeblikket. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Som en trøst så finnes det faktisk klær uten hodeskallemerker ;p Den ene guttungen i huset har en nattdrakt med hodeskaller/skjelett på. Han synes det er kult. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Sønnen min har noen plagg med hodeskaller. Jeg ryddet nett i skapet hans, og fant en t-skjorte med ca 12 hodeskaller, hihi. 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Skal visst markere for tøffe gutter, men jeg synes heller ikke det er noe fint. Kan ikke barn få lov å være barn.. Neimen kjære vene, de blir da ikke noe mindre barn selv om det er et hodeskallemerke på klærne deres da.. I all verden, man kan ikke legge til all verdens budskap i slike merker. Det er denne piratstrømmen som slår innover oss, startet med Kaptein Sabeltann og nå er det disse karibiske piratene som er i vinden... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Om det betyr noe spesielt vet jeg ikke, men jeg synes ærlig talt ikke at det gjør noe om barn går med det. På små barn forbinder jeg det med Kaptein Sabeltann. På litt eldre, tenker jeg mer på Johnny Depp... :-) 0 Siter
willow Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 det betyr ikke så supermye mer enn at man er litt tøff, rocka. thats all. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Her i huset er det skaller på "alt"... Snuppa har tilogmed tåteflaske med skalle på.... Fikk i forrige uke en brødrister av ei venninne, svart med skalle på! Og vet du, når brødet er ferdig, kommer det opp med skalle motiv! Ungene spiser som bare det de ;0) Til jul fikk vi feiebrett + kost av ho samme, med samme motiv! Og hversin oppvask børste, en i rosa og en i svart, med masse skaller på! He, he! Nå er kanskje vi litt mer "rocka" en gjennomsnitts familien, men en skalle er en skalle. Det er jo bare et menneskehode uten hud ;0) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Neimen kjære vene, de blir da ikke noe mindre barn selv om det er et hodeskallemerke på klærne deres da.. I all verden, man kan ikke legge til all verdens budskap i slike merker. Det er denne piratstrømmen som slår innover oss, startet med Kaptein Sabeltann og nå er det disse karibiske piratene som er i vinden... Det var da veldig da.. Dine ord, ikke mine.. 0 Siter
morsan Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Neimen kjære vene, de blir da ikke noe mindre barn selv om det er et hodeskallemerke på klærne deres da.. I all verden, man kan ikke legge til all verdens budskap i slike merker. Det er denne piratstrømmen som slår innover oss, startet med Kaptein Sabeltann og nå er det disse karibiske piratene som er i vinden... he he... enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.