Gå til innhold

Hva betyr hodeskallemerket på klær?

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Jeg synes ikke det passer på barneklær, men det er visst mote.

Skrevet

Skal visst markere for tøffe gutter, men jeg synes heller ikke det er noe fint. Kan ikke barn få lov å være barn..

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes det kan være litt kult, jeg.

Skrevet

Jeg synes det er grusomt. Og enda verre enn de svarte er de rosa på jentetøyet. Skrekk og gru.

Jeg tror det er faren som har kjøpt ei t-skjorte poden har, den er brun med dødningehoder i gull på... Jeg velger å tro at han var bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

Skrevet

Som en trøst så finnes det faktisk klær uten hodeskallemerker ;p

Den ene guttungen i huset har en nattdrakt med hodeskaller/skjelett på. Han synes det er kult.

AneM1365380603
Skrevet

Sønnen min har noen plagg med hodeskaller. Jeg ryddet nett i skapet hans, og fant en t-skjorte med ca 12 hodeskaller, hihi.

Skrevet

Skal visst markere for tøffe gutter, men jeg synes heller ikke det er noe fint. Kan ikke barn få lov å være barn..

Neimen kjære vene, de blir da ikke noe mindre barn selv om det er et hodeskallemerke på klærne deres da.. I all verden, man kan ikke legge til all verdens budskap i slike merker. Det er denne piratstrømmen som slår innover oss, startet med Kaptein Sabeltann og nå er det disse karibiske piratene som er i vinden...

Skrevet

Om det betyr noe spesielt vet jeg ikke, men jeg synes ærlig talt ikke at det gjør noe om barn går med det. På små barn forbinder jeg det med Kaptein Sabeltann. På litt eldre, tenker jeg mer på Johnny Depp... :-)

Skrevet

det betyr ikke så supermye mer enn at man er litt tøff, rocka. thats all.

Gjest mora2
Skrevet

Her i huset er det skaller på "alt"...

Snuppa har tilogmed tåteflaske med skalle på....

Fikk i forrige uke en brødrister av ei venninne, svart med skalle på!

Og vet du, når brødet er ferdig, kommer det opp med skalle motiv! Ungene spiser som bare det de ;0)

Til jul fikk vi feiebrett + kost av ho samme, med samme motiv! Og hversin oppvask børste, en i rosa og en i svart, med masse skaller på! He, he!

Nå er kanskje vi litt mer "rocka" en gjennomsnitts familien, men en skalle er en skalle.

Det er jo bare et menneskehode uten hud ;0)

Skrevet

Neimen kjære vene, de blir da ikke noe mindre barn selv om det er et hodeskallemerke på klærne deres da.. I all verden, man kan ikke legge til all verdens budskap i slike merker. Det er denne piratstrømmen som slår innover oss, startet med Kaptein Sabeltann og nå er det disse karibiske piratene som er i vinden...

Det var da veldig da.. Dine ord, ikke mine..

Skrevet

he he... enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...