Gå til innhold

Vil dere savne Lidl?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg handler ikke så mye der, men vil savne tyggisposene. Resten får jeg tak i andre steder.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

16

• Lillemus

5

• hare1365380455

3

• villbringebær

3

mariaflyfly
Skrevet

Nope. Jeg har aldri vært innafor døra der. Tror ikke det er noen Lidlbutikk i nærheten av her jeg bor heller.

Skrevet

Tyggisposene?! Hvilket merke er det da? *må ha gått glipp av noe*

Skrevet

Overhodet ikke. Lidl har aldri vært min butikk.

Gjest så klart...
Skrevet

Jaaaaa

Kommer til å savne de store yoghurtene med kiwi/kirsebær.

Den italienske pizzaen i frysedisken.

De frossne rundstykkene.

Skrevet

Savne? Hvorfor det, skal de forsvinne fra norge?

Jeg har aldri handlet der selv, så jeg kommer ikke til å savne noe.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205784488' post='3829156]

Tyggisposene?! Hvilket merke er det da? *må ha gått glipp av noe*

Jeg klarer ikke å finne merket, men det står "Jet Gum" på den ene. Kanskje merket står der jeg har åpnet posen.

Jeg har en grønn pose med spearmint og en svart pose med lakris. Det er utrolig mange tyggiser i posene. En pose veier 130 gram.

Skrevet

Savne? Hvorfor det, skal de forsvinne fra norge?

Jeg har aldri handlet der selv, så jeg kommer ikke til å savne noe.

Rema har kjøpt opp Lidl og Lidl gir opp Norge som marked.

AneM1365380603
Skrevet

Jaaaaa

Kommer til å savne de store yoghurtene med kiwi/kirsebær.

Den italienske pizzaen i frysedisken.

De frossne rundstykkene.

Jeg har ikke testet noe av det du nevner, men ungene likte godt de yoghurtbrettene med 12 stk i en pakke. Jeg syntes de smake fyyy.

Skrevet

Ja! Om ikke det var min hovedbutikk vil jeg allikevel savne mangfoldet denne kjeden tilbød i det lett kjedelige lavprismarkedet her til lands. Vi handler stort sett frukt og grønt, noe frysevarer, yoghurt/desserter og godteri til bursdager, Halloween etc. De har en svært god non-food-avdeling, med varer som holder god kvalitet - tegnemateriell, lærsko til ungene, elektronikk/datautstyr, bilsikringsutstyr etc.

AneM1365380603
Skrevet

Ja! Om ikke det var min hovedbutikk vil jeg allikevel savne mangfoldet denne kjeden tilbød i det lett kjedelige lavprismarkedet her til lands. Vi handler stort sett frukt og grønt, noe frysevarer, yoghurt/desserter og godteri til bursdager, Halloween etc. De har en svært god non-food-avdeling, med varer som holder god kvalitet - tegnemateriell, lærsko til ungene, elektronikk/datautstyr, bilsikringsutstyr etc.

Vi synes jo det er litt vemodig, for om vi ikke har handlet så mye der, så har det vært kjekt å myse på alle varene. Jeg har handlet endel pasta og grønnsaker også der. For ikke å snakke om de rosa pakkene med toalettpapir. Mannen min sier vi må hamstre endel av det før de slutter ;)

Skrevet

Nei, det eneste jeg var innom der for var disse rotekassene som jeg kaller dem. De hadde mye rart :)

AneM1365380603
Skrevet

Nei, det eneste jeg var innom der for var disse rotekassene som jeg kaller dem. De hadde mye rart :)

Nå leste jeg rottekassene først, og lurte på hva i alle dager du mente med det ;o)

En jeg kjenner kaller vi for Mr Lidl. Han er innom der flere ganger hver uke. De fleste julegavene han kjøper kommer fra Lidl. Nesten hver gang jeg snakker med han blir den butikken nevnt. Så uttaler han navnet så morsomt, han sier Liddl" ;) Vi synes faktisk litt synd på han nå!

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, har aldri vært der. Klarer meg fint mer Rema jeg! :)

Skrevet

Nå leste jeg rottekassene først, og lurte på hva i alle dager du mente med det ;o)

En jeg kjenner kaller vi for Mr Lidl. Han er innom der flere ganger hver uke. De fleste julegavene han kjøper kommer fra Lidl. Nesten hver gang jeg snakker med han blir den butikken nevnt. Så uttaler han navnet så morsomt, han sier Liddl" ;) Vi synes faktisk litt synd på han nå!

Stakkars mann ja, det er jo trist å miste den da. Rottekasser finner du meg aldri i! haha

hare1365380455
Skrevet

Nei. Jeg har aldri vært på Lidl.

villbringebær
Skrevet

JA! Jeg vil savne karbonadedeig til 30 kr. De knallgode yoghurtene, lasagnaen (oj, den må jeg huske å hamstre!!), kylling- og kalkun-pålegget, maneg is-sorter ++!!! Synd at rema skal ha nærmest monopol på dagligvarer etterhvert :(

Skrevet

Nei, for det første så ligger nærmeste Lidl butikk 60 kilometer fra der eg bor.

Og for det andre så har eg handla på Lidl kun èn gang, og fant ingen varer som eg kjente til fra før.

For det tredje så var butikken steril og "billig", likte det ikkje.

Gjest mora2
Skrevet

Ja, vil savne noe..

Billige bleier, brød, frukt og grønt...

Synes det var moro med alle de tilbuds varene de hadde, fikk kjøpt mye greit til både ungene og dyrene.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Har kun vært på Lidl en gang. Det har ikke vært noen i mitt nærområde.

Kom over endel melkefrie produkter der, som jeg har fått andre til å handle for meg....

Så for sønnen min, vil jeg si det er litt trist ;-D

Om det ikke var for det, er neppe Lidl en butikk for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...