Gå til innhold

Vil dere savne Lidl?

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks
Skrevet

Noen som vet når det er "overtagelse"?

Kanskje jeg skulle pisket noen til å handle litt "melkefritt" for meg....hmmm....

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

16

• Lillemus

5

• hare1365380455

3

• villbringebær

3

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er nok en del varer jeg kommer til å savne, som yoghurten, dessertene, kyllingpålegget og hvitløgsbaguettene deres.

AneM1365380603
Skrevet

Det er nok en del varer jeg kommer til å savne, som yoghurten, dessertene, kyllingpålegget og hvitløgsbaguettene deres.

Hvitløksbaguettene vil vi også savne!

AneM1365380603
Skrevet

Noen som vet når det er "overtagelse"?

Kanskje jeg skulle pisket noen til å handle litt "melkefritt" for meg....hmmm....

''Noen som vet når det er "overtagelse"?''

Jeg tror ingen vet det helt sikkert, men det ble antydet at det blir på denne siden av sommeren.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, vil savne noe..

Billige bleier, brød, frukt og grønt...

Synes det var moro med alle de tilbuds varene de hadde, fikk kjøpt mye greit til både ungene og dyrene.

Vi kjøpte bleier der tidligere, men nå som den minste kun bruker nattbleie er vi late og bruker up&go. Lidl-bleiene er utrolig billige, og vel så gode som andre merker.

AneM1365380603
Skrevet

JA! Jeg vil savne karbonadedeig til 30 kr. De knallgode yoghurtene, lasagnaen (oj, den må jeg huske å hamstre!!), kylling- og kalkun-pålegget, maneg is-sorter ++!!! Synd at rema skal ha nærmest monopol på dagligvarer etterhvert :(

Har de karbonadedeig der.? Det visste jeg ikke, men de har rimelige og gode karbonader. De koster halvparten av andre merker.

AneM1365380603
Skrevet

Nei, har aldri vært der. Klarer meg fint mer Rema jeg! :)

''Nei, har aldri vært der. Klarer meg fint mer Rema jeg! :)''

Vi handler også mye på Rema, men for variasjonens del har Lidl vært en kjekk butikk.

villbringebær
Skrevet

Har de karbonadedeig der.? Det visste jeg ikke, men de har rimelige og gode karbonader. De koster halvparten av andre merker.

Ja karbonadedeigen er verdt å holde Lidl i Norge åpent for! Jeg skal gå og hamstre 10 pakker karbonadedeig, 6 lasagnaer, 5 poser grove rundstykker og 3 pakker dopapir jeg i dag!

Når stenger de? Nå snart?

AneM1365380603
Skrevet

Ja karbonadedeigen er verdt å holde Lidl i Norge åpent for! Jeg skal gå og hamstre 10 pakker karbonadedeig, 6 lasagnaer, 5 poser grove rundstykker og 3 pakker dopapir jeg i dag!

Når stenger de? Nå snart?

Det sto en plass at de stenger før sommeren, men ikke noen dato. Kjøper dere også dopapiret i rosa pakke? Vi er veldig fornøyd med den sorten, god kvaliten og masse på rullen. He he.

Skrevet

Har aldri vært på Lidl jeg, til tross for at jeg har to stykker i nærheten av der jeg bor. Har aldri fristet meg av en eller annen grunn. Får vel holde meg unna nå også da, så jeg ikke blir avhengig av noe der. :-)

villbringebær
Skrevet

Det sto en plass at de stenger før sommeren, men ikke noen dato. Kjøper dere også dopapiret i rosa pakke? Vi er veldig fornøyd med den sorten, god kvaliten og masse på rullen. He he.

Ja, både de rosa pakkene og de blå! De blå er 4-lags er de ikke? Og de rosa 3-lags tror jeg...

Gjest mora2
Skrevet

Vi kjøpte bleier der tidligere, men nå som den minste kun bruker nattbleie er vi late og bruker up&go. Lidl-bleiene er utrolig billige, og vel så gode som andre merker.

Helt enig :0)

Skrevet

Nei, for det første så ligger nærmeste Lidl butikk 60 kilometer fra der eg bor.

Og for det andre så har eg handla på Lidl kun èn gang, og fant ingen varer som eg kjente til fra før.

For det tredje så var butikken steril og "billig", likte det ikkje.

"Og for det andre så har eg handla på Lidl kun èn gang, og fant ingen varer som eg kjente til fra før."

Det er jo litt av poenget med Lidl da... At de har et litt annet vareutvalg en det du får hos Rema og Rimi, så vi forbrukere skal få litt mere å velge i..

Argumentet med avstanden, forstår jeg derimot svært godt!

Gjest mandolina
Skrevet

Ja. Lidl er nærmeste butikk og så er frukt og grønnsker så rimelige der.

Hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Nå leste jeg rottekassene først, og lurte på hva i alle dager du mente med det ;o)

En jeg kjenner kaller vi for Mr Lidl. Han er innom der flere ganger hver uke. De fleste julegavene han kjøper kommer fra Lidl. Nesten hver gang jeg snakker med han blir den butikken nevnt. Så uttaler han navnet så morsomt, han sier Liddl" ;) Vi synes faktisk litt synd på han nå!

''Så uttaler han navnet så morsomt, han sier Liddl"''

Er det ikke det det heter da? Sånn sier jeg det også.

candyqueen_83
Skrevet

Nope. Jeg har aldri vært innafor døra der. Tror ikke det er noen Lidlbutikk i nærheten av her jeg bor heller.

Trodde du bodde i Oslo jeg :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke hørt andre uttale det slik. Vi sier mer "Li-dl". Det kan jo være dialektforskjeller :)

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg tror jeg har vært der to ganger. Den ene gangen kjøpte jeg den ekleste pizzaen jeg noen gang har smakt. Mulig jeg har vært veldig uheldig med varene jeg kjøpte, og at det faktisk finnes spiselige ting der, men det holdt for meg. Jeg gadd ikke handle der mer. Jeg synes det er utrivelig der også. Stort, stygt og med en betjening som minner meg om roboter.

Skrevet

Liidl sier jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...