Gå til innhold

Vil dere savne Lidl?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Trodde du bodde i Oslo jeg :o)

Jeg gjør det. ;)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

16

• Lillemus

5

• hare1365380455

3

• villbringebær

3

AneM1365380603
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg tror jeg har vært der to ganger. Den ene gangen kjøpte jeg den ekleste pizzaen jeg noen gang har smakt. Mulig jeg har vært veldig uheldig med varene jeg kjøpte, og at det faktisk finnes spiselige ting der, men det holdt for meg. Jeg gadd ikke handle der mer. Jeg synes det er utrivelig der også. Stort, stygt og med en betjening som minner meg om roboter.

Jeg har aldri testet pizzaen der. Jeg synes de fleste frossenpizzaer ser litt uappetittelige ut.

Ja, butikken ser litt sjuskete ut, men det er egentlig ikke så mye verre der enn på Rema. Betjeningen her er ok, men irriterende med utlendinger som ikke forstår norsk. Det er et par sånne her.

En annen ting jeg ikke liker er rullebåndet som slutter ved kassa. Det er meningen at vi skal kaste varene i handlevogna og stappe det i poser ved vinduet.

Skrevet

Jeg har aldri testet pizzaen der. Jeg synes de fleste frossenpizzaer ser litt uappetittelige ut.

Ja, butikken ser litt sjuskete ut, men det er egentlig ikke så mye verre der enn på Rema. Betjeningen her er ok, men irriterende med utlendinger som ikke forstår norsk. Det er et par sånne her.

En annen ting jeg ikke liker er rullebåndet som slutter ved kassa. Det er meningen at vi skal kaste varene i handlevogna og stappe det i poser ved vinduet.

''En annen ting jeg ikke liker er rullebåndet som slutter ved kassa. Det er meningen at vi skal kaste varene i handlevogna og stappe det i poser ved vinduet.''

Enig!!!! Det var en av de største grunnen til at jeg ikke brukte Lidl, det føltes som om "nå har vi fått pengene dine så nå kan du bare pelle deg ut så fort som mulig!" Det ble sagt her inne at en del av butikkene etterhvert fikk normale kasser da. Alikevel brukte jeg aldri butikken, det var andre butikker som var nærmere her jeg bor.

AneM1365380603
Skrevet

''En annen ting jeg ikke liker er rullebåndet som slutter ved kassa. Det er meningen at vi skal kaste varene i handlevogna og stappe det i poser ved vinduet.''

Enig!!!! Det var en av de største grunnen til at jeg ikke brukte Lidl, det føltes som om "nå har vi fått pengene dine så nå kan du bare pelle deg ut så fort som mulig!" Det ble sagt her inne at en del av butikkene etterhvert fikk normale kasser da. Alikevel brukte jeg aldri butikken, det var andre butikker som var nærmere her jeg bor.

''Det var en av de største grunnen til at jeg ikke brukte Lidl, det føltes som om "nå har vi fått pengene dine så nå kan du bare pelle deg ut så fort som mulig!" Det ble sagt her inne at en del av butikkene etterhvert fikk normale kasser da.''

Ja, det føles sånn. Den første uka hadde de betjening som stablet i posene for oss, men det var den gang ;)

Jeg gikk en gang tilbake med en pose epler. Eplene så fine ut utenpå, men inni var de råtne. Det var en kamp å få nye epler. Kassamannen hadde ikke myndighet til å gi en ny pose, så han måtte leite etter daglig leder... Da hun endelig kom sa hun at jeg kunne ta nye epler. Snakk om mye styr da, he he.

hare1365380455
Skrevet

Så varene ramler i handlevogna? (Hva med egg og sånt da?)

Skrevet

Man legger det jo ned i vogna selv, men det finnes jo ikke plass på den andre siden av kassen så man må henge i ja. Jeg hæler ikke butikken.

hare1365380455
Skrevet

Man legger det jo ned i vogna selv, men det finnes jo ikke plass på den andre siden av kassen så man må henge i ja. Jeg hæler ikke butikken.

Det høres litt travelt ut.

AneM1365380603
Skrevet

''Så varene ramler i handlevogna? (Hva med egg og sånt da?)''

Så ille er det ikke, heldigvis :o) Men det er merkelig at rullebåndet slutter etter at varene har vært gjennom kassa. Det er bare en liten flekk der som betjeningen legger varene, så det er nesten et must å være to personer hvis vi har handlet mye. Den ene legger varene på båndet mens den andre stabler i poser. Noen ganger kommer varene så fort at store ting blir lagt på gulvet, eller vi legger det i handlevogna hvis den er tom.

Skrevet

Rullebåndet! Det er det jeg virkelig kommer til å savne.

Man legger alt oppå rullebåndet.

- så er det min tur og jeg stiller meg da i enden av båndet og tar alle varene som betjeningen har slått inn, og legger dem nedi vogna.

Etterpå kjører jeg bort til veggen/vinduene og legger alle varene mine i bæreposer - i ro og mak.

Dette er en utrolig flott løsning, i forhold til de andre butikkene hvor man har et sabla stress med å få tak i varene sine og stappa i poser.

Har dere ikke sett denne store fordelen, virkelig?

Jeg kommer til å savne Lidl. Butikken her er både ren og pen, og betjeningen er hyggelige og arbeidsomme mennesker.

AneM1365380603
Skrevet

Rullebåndet! Det er det jeg virkelig kommer til å savne.

Man legger alt oppå rullebåndet.

- så er det min tur og jeg stiller meg da i enden av båndet og tar alle varene som betjeningen har slått inn, og legger dem nedi vogna.

Etterpå kjører jeg bort til veggen/vinduene og legger alle varene mine i bæreposer - i ro og mak.

Dette er en utrolig flott løsning, i forhold til de andre butikkene hvor man har et sabla stress med å få tak i varene sine og stappa i poser.

Har dere ikke sett denne store fordelen, virkelig?

Jeg kommer til å savne Lidl. Butikken her er både ren og pen, og betjeningen er hyggelige og arbeidsomme mennesker.

''Rullebåndet! Det er det jeg virkelig kommer til å savne.''

Fint noen liker det da :)

''Man legger alt oppå rullebåndet. - så er det min tur og jeg stiller meg da i enden av båndet og tar alle varene som betjeningen har slått inn, og legger dem nedi vogna.''

Sånn fungerer det ikke for oss som handler mye. Jeg rekker ikke å tømme vogna før varene begynner å hope seg opp i andre enden.

''Har dere ikke sett denne store fordelen, virkelig?''

Selv om vi er 2 stk som handler opplever vi det systemet der som stressende.

''Jeg kommer til å savne Lidl. Butikken her er både ren og pen, og betjeningen er hyggelige og arbeidsomme mennesker.''

Ja, jeg kommer også til å savne Lidl. Vi er ikke der hver uke, men det er kjekt å myse innom sånn nå og da. Og når vi først er der handler vi endel.

Skrevet

Ja, det er pyton. Så fort en har betalt får man en fot i røven og får se til å pelle seg ut. Det føles litt sånn synes jeg, men det er kanskje bare jeg som er nærtagende:)

Gjest midia
Skrevet

Savner den ikke i det hele tatt, Har vært der nonen ganger og kommer som oftest tomhendt ut igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...