Gå til innhold

Lamictal - når på døgnet?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Har det noe å si når på døgnet man tar medisinen? Jeg husker rett og slett ikke hva legen sa (hadde migrene og var ikke helt med). Om jeg skal ta halve dosen kveld og halve morgen, eller alt på en gang morgen eller kveld. Jeg husker ikke. Jeg øker nå fra 100 til 200 mg.

Spør her før jeg evnt ringer og spør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301993-lamictal-n%C3%A5r-p%C3%A5-d%C3%B8gnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest min måte

Jeg går på samme dose som deg og skulle også ta en tbl morgen og en kveld. Men fordi jeg glemmer å ta medisin på kvelden tar jeg alt om morgenen og det er ikke noe problem. Uansett tror jeg ikke det har noe å si om du tar alt om morgenen eller alt om kvelden. Ta det når det passer deg best, sånn at du husker å få i deg alt.

Gjest Jente31

Jeg går på samme dose som deg og skulle også ta en tbl morgen og en kveld. Men fordi jeg glemmer å ta medisin på kvelden tar jeg alt om morgenen og det er ikke noe problem. Uansett tror jeg ikke det har noe å si om du tar alt om morgenen eller alt om kvelden. Ta det når det passer deg best, sånn at du husker å få i deg alt.

Ok, da prøver jeg det. Takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...