Lillemus Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 I ukens Hjemmet har bli-ny-modellen akkurat sånn skjorte som jeg er på jakt etter! Dog i blått, jeg ville hatt den i rødt. Det står at den kommer fra Veto..? Noen som aner hvor den butikken ligger og har evt. telefonnummer dit? Finner den ikke på gule sider. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jeg fant en butikk som fører det merket, men det er store størrelser. Det står at Veto er et dansk merke. Linken til deres hjemmeside funker ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Jeg fant en butikk som fører det merket, men det er store størrelser. Det står at Veto er et dansk merke. Linken til deres hjemmeside funker ikke. *Sukk* Får håpe mailen til Hjemmet gir resultater da. ) Damen i artikkelen var på ingen måte spesielt stor forøvrig. 0 Siter
mettewa Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Dansk firma, her er hjemmesiden deres: http://www.vetojeans.dk/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.