Gå til innhold

det var så sårt å se...


vanilje

Anbefalte innlegg

På støttesenteret her en dag...kom inn på stua og der satt en mann, sikkert 2m høy, totalt sammenkrøpet og han holdt hardt rundt en pute. Det var noe så ufattelig sårt og forpint og jævlig over hele denne skikkelsen. Det satt en skikkelig støkk i meg, vet ikke helt hvorfor, men noe med at menn er skumle og farlige, og her satt en fyr, voksen og sånn, men som en liten gutt, så redd og fortvilet...

Klarer ikke få han ut av tankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjemper fortsatt trofast og godt ser jeg! Jeg håper du bare har det bedre og bedre..for det fortjener du virkelig!

Selv om en mann er 2m høy og skal såkalt virke sterk og macho….så kan også den personen også ha sine såre og traumatiske minner…t.o.m. før han ble 2m høy. De fleste som er her på forumet har at menn er skumle og farlige. Realiteten er at de aller fleste menn er ikke så skumle men helt ok karer…som har følelser og tanker, akkurat som oss kvinner. De som er på forumet har erfart 1 el 2 drittsekker, men de drittsekkene taler overhodet ikke over majoriteten av menn..som er et ok folkeslag..bare du treffer den rette!:)

Keep up the good work with yourself, Vanilje…Du klarer og Du kan!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...