Gå til innhold

Rød-Blåe Hender

Anbefalte innlegg

Gjest FargeSkiftende Hender

Hei. Jeg er en jente på 16 år. Når jeg kjenner litt kulde, så blir jeg knall rød i hendene. Derimot hvis jeg er ute og det er litt mer kaldt ,blir jeg blå i hendene. Fargen er sterkere på fingerne mine. Jeg syntes dette virker ganske skremmende og jeg har hørt av mange at det kan skyldes dårlig blodsirkulasjon, men har aldri visst hva jeg skal gjøre. Jeg har nevnt det for legen min, men han bryr seg ikke særlig. Han sier alle mennesker er forskjellige. Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302088-r%C3%B8d-bl%C3%A5e-hender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo egentlig ikke noe å gjøre med, og ikke er det farlig heller. Det kan ha med dårlig blodsirkulasjon å gjøre, eller det kan være en tilstand som heter Raynard (tror jeg)-syndrom. Ingenting av dette er farlig, det er bare en tilstand som gjør hendene røde/blå i kulde...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...