Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Jeg skulle med glede kommet og sett på maskinen om jeg bodde i nærheten, for jeg liker slike utfordringer.

Håper Laguna sine innstillinger kan hjelpe deg da :o). Jeg skal myse litt på disse alternativene her også når jeg får tid.

Hva står det på koding på din? Bare venstreklikk på siden her og fortell meg hva som er haket av. Please :)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

38

• AneM1365380603

28

• pekkaline

5

• Loralei

3

AneM1365380603
Skrevet

Hva står det på koding på din? Bare venstreklikk på siden her og fortell meg hva som er haket av. Please :)

Er det kildekoding du tenker på? Det står 1.0 hos meg, og ISo 8859.

Skrevet

Jeg har iallfall vesteuropeisk (ISO) og dokument fra ventsre mot høyre - men det var kanskej ikke det du spurte etter, dessuten ahdde du vista? Jeg har xp. Det står "siste 25/50/100" øverst, og du mangler det...?

Skrevet

Er det kildekoding du tenker på? Det står 1.0 hos meg, og ISo 8859.

På min står det vest europeisk (ISO)

Skrevet

Jeg har iallfall vesteuropeisk (ISO) og dokument fra ventsre mot høyre - men det var kanskej ikke det du spurte etter, dessuten ahdde du vista? Jeg har xp. Det står "siste 25/50/100" øverst, og du mangler det...?

Det er det som står hos meg også. Hvis jeg bytter det siste så kommer det fram men da kommer alt til høyre under reklamen.

AneM1365380603
Skrevet

På min står det vest europeisk (ISO)

Min er haket av på Vesteuropeisk Windows.

Skrevet

Min er haket av på Vesteuropeisk Windows.

Da prøver jeg det :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg prøvde å endre det hos meg, men det ble det samme. Jeg gjorde noe annet her som gjorde at de siste 25/50/100 forsvant. Da gikk jeg på min side og endret oppsettet.

AneM1365380603
Skrevet

Først "Min side". Der velger du "Forum", så velger du oppsett. oppsettet skal være vertikalt.

Fader, det ble helt håpløst med horisontalt. Har du det sånn skjønner jeg godt om du nesten rabler ;)

Skrevet

Jeg prøvde å endre det hos meg, men det ble det samme. Jeg gjorde noe annet her som gjorde at de siste 25/50/100 forsvant. Da gikk jeg på min side og endret oppsettet.

OKI, da prøver jeg det

Skrevet

Først "Min side". Der velger du "Forum", så velger du oppsett. oppsettet skal være vertikalt.

Fader, det ble helt håpløst med horisontalt. Har du det sånn skjønner jeg godt om du nesten rabler ;)

Nei, jeg har det vertikale. Jeg hadde klikket av det andre. Jeg bare byttet til det og byttet tilbake og 100 nyeste er fremdeles borte.

Jeg blir helt svett av dette her jeg

AneM1365380603
Skrevet

Nei, jeg har det vertikale. Jeg hadde klikket av det andre. Jeg bare byttet til det og byttet tilbake og 100 nyeste er fremdeles borte.

Det var utrolig merkelig! Nå var jeg sikker på at jeg hadde funnet løsningen her. Kan du sjekke det samme i Firefox? Jeg fikk også Vista nylig, og her funker alt som det skal både hos IE og Firefox.

Skrevet

Det må finnes en løsning.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, sant! Vi må hjelpe Dorthe med dette!

Skrevet

Hva med å velge 100 nyeste som favoritt? Da kan du komme dit på en annen måte vel?

Skrevet

hm, det var visst mere komplisert enn som så. Unnskyld mitt lettvinne svar :)

Skrevet

Ja, sant! Vi må hjelpe Dorthe med dette!

Ja. Skulle ønske jeg også kunne hjulpet til. Har desverre ikke peiling, men et eller annet må det være som kan fikses på.

Skrevet

Det var utrolig merkelig! Nå var jeg sikker på at jeg hadde funnet løsningen her. Kan du sjekke det samme i Firefox? Jeg fikk også Vista nylig, og her funker alt som det skal både hos IE og Firefox.

Jeg har prøvd firefox

Skrevet

Hva med å velge 100 nyeste som favoritt? Da kan du komme dit på en annen måte vel?

Men jeg finner ikke 100 nyeste så da hjelper det ikke. Det er sikkert bare en innstilling men hvilken

Skrevet

Jeg må få en datafreak her men jeg kjenner bare en og han er i Nord-Norge akkurat nå og jeg vet ikke når han kommer hjem. Fa..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...