Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var utrolig merkelig! Nå var jeg sikker på at jeg hadde funnet løsningen her. Kan du sjekke det samme i Firefox? Jeg fikk også Vista nylig, og her funker alt som det skal både hos IE og Firefox.

Nå har jeg til og med tilbakestilt alle innstillingene men det hjalp ikke

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

38

• AneM1365380603

28

• pekkaline

5

• Loralei

3

Skrevet

hm, det var visst mere komplisert enn som så. Unnskyld mitt lettvinne svar :)

Nei, det gjør da ikke noe. Her er det nok jeg som er blond.

Skrevet

Men jeg finner ikke 100 nyeste så da hjelper det ikke. Det er sikkert bare en innstilling men hvilken

Beklager dorthe, jeg har for lite kunnskaper til dette. Jeg skal høre med sønn og mann i morgen om de vet noe. Håper det blir orden på dette.

Skrevet

Beklager dorthe, jeg har for lite kunnskaper til dette. Jeg skal høre med sønn og mann i morgen om de vet noe. Håper det blir orden på dette.

Nå er jeg på firefox og har samme problemet der

AneM1365380603
Skrevet

Nå har jeg til og med tilbakestilt alle innstillingene men det hjalp ikke

Jeg vil bare dobbeltsjekke at du har gjort noe helt riktig.. Da du var inne på "min side", tastet du "bytt skin" etter du endret oppsettet? Når du leser innlegg, må du scrolle da, eller ligger tråd og innlegg ved siden av hverandre? Jeg får det jo slik du beskriver når jeg har valgt horisontal. Jeg testet det igjen nå. Da jeg skulle bytte til vertikal igjen så det ut som jeg hadde den allerede, for den foreslo det valget framfor det jeg har som innstilling. Men det er viktig å trykke "bytt skin" for at det skal gjelde.

Skrevet

Jeg må få en datafreak her men jeg kjenner bare en og han er i Nord-Norge akkurat nå og jeg vet ikke når han kommer hjem. Fa..

Forstår frustrasjonen! Har du spurt inne på dataforumet? Har sett at det er en som heter citoyen som virker som har peiling på det meste.

Skrevet

Jeg vil bare dobbeltsjekke at du har gjort noe helt riktig.. Da du var inne på "min side", tastet du "bytt skin" etter du endret oppsettet? Når du leser innlegg, må du scrolle da, eller ligger tråd og innlegg ved siden av hverandre? Jeg får det jo slik du beskriver når jeg har valgt horisontal. Jeg testet det igjen nå. Da jeg skulle bytte til vertikal igjen så det ut som jeg hadde den allerede, for den foreslo det valget framfor det jeg har som innstilling. Men det er viktig å trykke "bytt skin" for at det skal gjelde.

Jeg har hatt vertikalt hele tiden og nå synes jeg at jeg har prøvd alt mulig

Skrevet

Forstår frustrasjonen! Har du spurt inne på dataforumet? Har sett at det er en som heter citoyen som virker som har peiling på det meste.

Ser ikke ut som verken tiliti eller citoyen er her nå.

AneM1365380603
Skrevet

Fresja hadde samme problem som deg, og nå fant jeg innlegget der hun spurte om det samme. Til slutt fant hun løsningen og skreiv:

"Jeg hadde huket av for ignorer skrifttype som er angitt på enkelte sider."

Kan dette hjelpe?

AneM1365380603
Skrevet

Nå har jeg funnet ut hvordan du kan sjekke ut dette:

Du går på "verktøy" og "Alternativer for internett". Der velger du "Generelt". Når det er gjort velger du "tilgjengelighet". Ingen av rutene der inne skal være haket av.

Håper det virker :o) Hvis ikke må jeg ta turen over, gubben sier det er greit ;)

Skrevet

Nå har jeg funnet ut hvordan du kan sjekke ut dette:

Du går på "verktøy" og "Alternativer for internett". Der velger du "Generelt". Når det er gjort velger du "tilgjengelighet". Ingen av rutene der inne skal være haket av.

Håper det virker :o) Hvis ikke må jeg ta turen over, gubben sier det er greit ;)

Pokker, ingen av rutene der inne var haket av :(

Skrevet

Fresja hadde samme problem som deg, og nå fant jeg innlegget der hun spurte om det samme. Til slutt fant hun løsningen og skreiv:

"Jeg hadde huket av for ignorer skrifttype som er angitt på enkelte sider."

Kan dette hjelpe?

Men hvor står den? Jeg leiter og leiter. Hvis jeg kjører opp skjermen til 125% så ser jeg at det står siste 25 men ikke bra nok til at den er brukbar. Større skrift blir enda verre og da blir det borte igjen.

AneM1365380603
Skrevet

Pokker, ingen av rutene der inne var haket av :(

Fader også. Nå var jeg sikker på at jeg hadde funnet problemet. Testa det ut her, å hake dem ut. Da forsvant de 100 siste.

Det klør i fingrene etter å leite på maskinen din. Kan du sjekke skrifttypen din?

Jeg spiller med ungene, men er litt til og fra. Jeg har utrolig lyst å finne ut av dette!

AneM1365380603
Skrevet

Men hvor står den? Jeg leiter og leiter. Hvis jeg kjører opp skjermen til 125% så ser jeg at det står siste 25 men ikke bra nok til at den er brukbar. Større skrift blir enda verre og da blir det borte igjen.

Det var de 3 stedene du ikke hadde hake på :(

AneM1365380603
Skrevet

Du finner skrifttypen under verktøy, alternativer for interenett, generelt. Rett ved der du var isted.

Skrevet

Fader også. Nå var jeg sikker på at jeg hadde funnet problemet. Testa det ut her, å hake dem ut. Da forsvant de 100 siste.

Det klør i fingrene etter å leite på maskinen din. Kan du sjekke skrifttypen din?

Jeg spiller med ungene, men er litt til og fra. Jeg har utrolig lyst å finne ut av dette!

Skrifttypen er times new roman og jeg klør ikke mer etter å finne løsningen, blir bare sur

AneM1365380603
Skrevet

Skrifttypen er times new roman og jeg klør ikke mer etter å finne løsningen, blir bare sur

Men Dorthe da, må ikke gi opp :o)

Skrevet

Men Dorthe da, må ikke gi opp :o)

PPT-skalering var det. Nå må jeg bare finne tilbake tilbake til der det blir litt større bokstaver. Nå er jeg lettet nå

AneM1365380603
Skrevet

PPT-skalering var det. Nå må jeg bare finne tilbake tilbake til der det blir litt større bokstaver. Nå er jeg lettet nå

Har du fått dine 100 siste tilbake?

Skrevet

Har du fått dine 100 siste tilbake?

Jupp, det har jeg. Det er ikke jeg som har installert windows skjønner du, men en annen. Jeg var litt stressa for å installere Vista selv om jeg hadde installert XP uka før.

Jeg tror det er best å gjøre ting sjøl jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...