Dorthe Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Hva slags andre problemer? Jeg kommer ikke inn på et amerikansk forum, verken med IE eller Moxilla. Når jeg har oppdatert siden noen ganger så kommer jeg inn. Men jeg lurer på om det er det trådløse nettverket som går sakte i forhold til maskinen. Det er tre år gammelt hvis ikke eldre. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Jeg kommer ikke inn på et amerikansk forum, verken med IE eller Moxilla. Når jeg har oppdatert siden noen ganger så kommer jeg inn. Men jeg lurer på om det er det trådløse nettverket som går sakte i forhold til maskinen. Det er tre år gammelt hvis ikke eldre. Det problemet kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Det kan være serveren til forumet, men ikke nødvendigvis hvis du ikke hadde det problemet før. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Det problemet kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Det kan være serveren til forumet, men ikke nødvendigvis hvis du ikke hadde det problemet før. Jeg har ikke hatt det problemet før men jeg kom inn med Mozilla nå etter et par oppdateringer. Ser ikke ut til at andre har det problemet for da hadde de skrevet om det. Forumet virker best på Mozilla uansett, men jeg er ikke så glad i det, jeg fortrekker IE. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.