Gå til innhold

Hva er kos for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det
Skrevet

For meg er det nå en kopp te, en bok, og en dyne i sofaen.

Før var det cola med isterninger i, men det ble kuttet ut for lenge siden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Pizza,pepsi max og en god film : )

Det er kos det.

Skrevet

Bok (kanskje ikke overraskende mtp nicket mitt), pledd, cola og potetgull i hjørnet på sofaen:-)

Skrevet

Kaffe eller cola og et godt tv-program. På bordet står det levende lys og en skål men paprikachips ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Kos er sà mye det :-)

Sitte pà verandaen eller i hagen nàr det er varmt og sola skinner, med et blad og brus... Ta en telefon til ei venninne jeg ikke har pratet med pà lenge... Se en spennende eller interessant film om kvelden... Kose med kjaeresten...Eller gjòre noe hyggelig sammen med familie og venner... Og mye mer!

Skrevet

Akkurat nå er det muligheten til å gå ut på ski hver morgen:-)

Skrevet

Ultimate kos er når en liten hund kommer hoppende opp i sengen min fordi den vil kose (eller var det jeg?), og legger seg ned og lager koselyder, lukker øynene og nesten sovner.

Og en gang jeg lå ute i gresset på magen, var det en katt som kom helt frivillg, la seg oppå ryggen min og begynte å vaske seg. Det er koselig.

mariaflyfly
Skrevet

Akkurat nå er det muligheten til å gå ut på ski hver morgen:-)

Så snille venner du har som gjør at du får vært på fjellet! ;)

mariaflyfly
Skrevet

Middager med gode venner

Sol og finvær på lekeplassen en søndag, med barna og gode naboer, kaffe og hygge - det er kos. :)

Et stort glass rødvin, bok og fyr på peisen

Skrevet

Besøk og en kaffekopp.

Men nå er jeg veldig glad i å prate så når det har gått sånn en fire dager uten at jeg har snakket eller sett et menneske så er jeg talesugen ja.

Gjest jamvold
Skrevet

I går kveld sa jeg til partneren min at nå har vi det kos! Da satt vi i stua og leste begge to og ungene lekte så fint på loftet og vi visste at vi ikke hadde noe vi skulle rekke i det hele tatt siden det var feriefri!

Skrevet

Så snille venner du har som gjør at du får vært på fjellet! ;)

Ja, og i tillegg ble vennene igjen hjemme:-)

mariaflyfly
Skrevet

Ja, og i tillegg ble vennene igjen hjemme:-)

Ja, det var kanskje like greit, da tar ungene bare livet av en av oss. :P

AneM1365380603
Skrevet

Jeg koser meg maks når jeg ligger i sofaen med beina på fanget til min kjære, for han gir så deilig fotmassasje. Han liker godt at jeg ser på film med han, og han pleier å lokke med massasje. Jeg fikk en gang ca 3 timer massasje da han insisterte på at jeg skulle se King Kong sammen med han ;) En film jeg aldri ville sett uten bestikkelser.

Gjest mora2
Skrevet

Et deilig bad, god mat og godis!

Iskald cola og minst 30 grader i stua, det er kos det!

Skrevet

Middag med gode venner.

Ild på peisen,snop,kald brus og en god bok.

Sitter og soler meg ute,uten noen som maser på meg..

Skrevet

En rolig kveld der ungene er i godt humør og vi spiller spill sammen :)

Skrevet

Når man er på gård, -stallen er ferdig fòret, man er heelt alene og alt er stille. Så hører man bare gumlingen til hestene, -litt kose-nøffing fra grisene, og små-klukking fra hønene. :-)

Når man er sliten etter en lang dag så er DET det deiligste som finnes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...