Gå til innhold

psykopat eller bare tendenser

Anbefalte innlegg

Gjest goodangel

Hei,, Må bare forsøke å finne svar på noe som jeg kanskje allerede vet, men få det svart på hvitt. 'Er sammen med en mann som hele tiden skal kontrolere meg, hvor jeg er å hva jeg gjør å når jeg er tilbake, han vill hele tiden ha en tekst meldin om hvor jeg er å sier det er fordi han ikke skal forstyrre meg å sende meldinger til meg,, å så skal e gi beskjed når jeg er tilbake, for da kan han sende meldig, Han bruker selvmedlidenhet å spiller på mine følelser for jeg skal synest synd på han, sier han ikke har andre å snakke med enn meg, Alt vi gjør sammen er hjemme i hans leilighet å vi går aldri ut sammen,det sier han er fordi han vil beskytte mine barn, Han er mistenksom når jeg forteller om min hverdag som om han venter på å ta meg i en løgn som ikke er der, og spørr til stadighet om hva var det jeg mente med det Drikker en del alkohol noe jeg ikke syns noe om, å sier jeg er utaknemlig når jeg sier nei takk til å bli servert av han. Han vil ha meg til å flytte sammen med han men jeg føler han ikke respekterer meg og ønsker bare å kontrolere meg, Når jeg sier eks,, at jeg har vert på trening sammen me datter mi så svarer han det tror jeg hva jeg vil om, du bruker ikke trene om kvelden å beskylder meg for å ha funnet en ny en. å at jeg bare skal innrømme det. Selv føler jeg dette er en beskyldning å ikke et spørsmål men han hevder det er et spørsmål å¨sier han er redd for å miste meg. Har vert gift men men er nå skilt å han jeg var gift med varte i 28 år så jeg regner meg selv for trofast. å det forholde jeg har no har bare vart ett år, Derfor lure jeg på har han en trang om å kontrolere er han psykopat eller? Er velgig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302131-psykopat-eller-bare-tendenser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BipolarII...jeg visst

"Han vil ha meg til å flytte sammen med han men jeg føler han ikke respekterer meg og ønsker bare å kontrolere meg"

Du beskriver en mann du opplever som en belastning, heller en til glede og berikelse. Hvorfor bryter du ikke med han?

Annonse

"Han vil ha meg til å flytte sammen med han men jeg føler han ikke respekterer meg og ønsker bare å kontrolere meg"

Du beskriver en mann du opplever som en belastning, heller en til glede og berikelse. Hvorfor bryter du ikke med han?

e vel ikke så enkelt å bare bryte så lenge d e sterke følelser me i bilde,, d som e nevnte i dinne saken va bare et av mange eksempel å e e veldig klar over dei gode tinga i menneske ,men desverre så e d fraværende her da

Jeg vet ikke om han har psykopatiske trekk, men ALDRI at jeg ville ha godtatt noe sånt fra en mann. Han vil ha kontroll på deg og gradvis vil du miste deg selv. Han kommer med mistanker, rakker ned på deg, mistror deg.

Det her er ikke et forhold som gir deg noe positivt. Jeg kan ikke skjønne at et sånt forhold vil gi den andre noe positivt i det hele tatt. Heller singel og ensom, heller alene og savne noen enn det der du beskriver.

Du må ikke finne på å flytte i sammen med ham. Om du velger å fortsette forholdet får være opp til deg, men sørg for at du har et fristed slik at den dagen du velger å bryte så har du fortsatt et eget hjem.

Gjest Valnøtt

Om han er psykopat eller ikke spiller ingen rolle. Han er uansett ikke helt hundre. Jeg syns du burde gjøre nøyaktig som han antyder - finne deg en annen.

Du har jo en datter. Skal du lære henne at hun skal ta imot sånt i et forhold, eller skal du lære henne at det er ok å gå når det blir sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...