Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påskeaften samles familien her hos meg. Hovedrett er lammelår, dessert blir is i en eller annen form - men hva skal jeg servere som forrett? Alle forslag taes imot med takk!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes det alltid er vellykka med crostinis med forskjellige toppinger. Skjær opp en baguett i ganske tynne skiver, hiv litt olivenolje over og under før du steiker dem i ovnen - og hold øye med dem! Ta den ut når de er litt gylne.

Lag en krem av Philadelphiaost, bittelitt melk, hakka basilikum og timian, litt olivenolje, sitronsaft, salt og pepper og legg en dæsj på noen av toastene. Legg en tomatskive og et basilikumblad på toppen.

Lag noen toaster med kremen og en salami- eller serranobit.

Jeg synes det aller, aller beste er med fois gras og rosiner på toppen, som er kokt inn i portvin. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...