Gå til innhold

Nå kosær vi vårs!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hva gjør dere for å kose dere på en slik kveld da? Mitt vakre påskebesøk har reist videre etter masse god mat og vin+++! "humre" Og skjærtorsdagskvelden legger et "fuktig"lokk over sjøen her jeg sitter! Noen gule stearinlys tindrer bordet mitt og jeg tar "inn" mange gode følelser her jeg sitter å "knotter"!

James Bond frister klokken 21 30 ikveld og "kjenner" at disse påskedagene er mer til ettertanke og sanselighet!

Våren er rett rundt hjørnet fikk en tur ut til "verdens ende"igår med fiskestanga og solens varme stråler på nakne svaberg! Kaffe og wienerbrød og et flott menneske som selskap gjorde dagen fullendt med lammekoteletter og god vin + en tur på vår by`s flotte bryggerestauranter til en super minnerik kveld!

Fortsatt god påske alle venner her på DOL!

Mvh K.K

Skrevet

''Hva gjør dere for å kose dere på en slik kveld da? '' Jeg gjør meg klar til tv-kveld. Nå er det kanal FEM som gjelder.''Mitt vakre påskebesøk har reist videre etter masse god mat og vin+++! "humre"'' Hehe, så flott at du har hatt vakkert besøk!! ;) ''Og skjærtorsdagskvelden legger et "fuktig"lokk over sjøen her jeg sitter! Noen gule stearinlys tindrer bordet mitt og jeg tar "inn" mange gode følelser her jeg sitter å "knotter"!'' Æ du på holmetur enda?

''James Bond frister klokken 21 30 ikveld og "kjenner" at disse påskedagene er mer til ettertanke og sanselighet! '' medbrakt film å greier?

''Våren er rett rundt hjørnet fikk en tur ut til "verdens ende"igår med fiskestanga og solens varme stråler på nakne svaberg! '' Du altså, ja i går var det vår, men i dag er det full vinter her. Heldigvis ser det ut til å komme mere som sludd her nå.....

''Fortsatt god påske alle venner her på DOL!'' Takk og i like måte! Så koselig at du deler dette med oss her :) Når tid får du besøk igjen da???? hehe

Ha en fortsatt god påske du Kåre K :)

Gjest Angela26
Skrevet

Du ser ut til riktig og ha kost deg Kàre! ;-) Det er godt og se :-)

Selv er jeg hos svigers pà landet, og slapper av med spansk-dubbete filmer, svigermors nydelige mat, og spasèrturer med hundene blant oliventraer. Det er sà avslappende her :-)

I morgen drar vi hjemover igjen, og jeg hàper sola kommer tilbake sà vi kan ta frokostene ute pà fortaus kafe'er, til ferien er over :-)

AneM1365380603
Skrevet

Vi har gnafset chips og dip. Etterpå skal jeg spille noe jeg ikke vet helt hva er med ungene. Jeg synes de kalte det "rappkjefta".

Går James Bond på tv i kveld? Evt hvilken kanal? Det er min kjære som lurer på det.

Skrevet

Nakne på svaberg i solens varme stråler ?

:)

Ja det var vel andre lammekoteletter han inntok tenker jeg *knis*

Skrevet

''Hva gjør dere for å kose dere på en slik kveld da? '' Jeg gjør meg klar til tv-kveld. Nå er det kanal FEM som gjelder.''Mitt vakre påskebesøk har reist videre etter masse god mat og vin+++! "humre"'' Hehe, så flott at du har hatt vakkert besøk!! ;) ''Og skjærtorsdagskvelden legger et "fuktig"lokk over sjøen her jeg sitter! Noen gule stearinlys tindrer bordet mitt og jeg tar "inn" mange gode følelser her jeg sitter å "knotter"!'' Æ du på holmetur enda?

''James Bond frister klokken 21 30 ikveld og "kjenner" at disse påskedagene er mer til ettertanke og sanselighet! '' medbrakt film å greier?

''Våren er rett rundt hjørnet fikk en tur ut til "verdens ende"igår med fiskestanga og solens varme stråler på nakne svaberg! '' Du altså, ja i går var det vår, men i dag er det full vinter her. Heldigvis ser det ut til å komme mere som sludd her nå.....

''Fortsatt god påske alle venner her på DOL!'' Takk og i like måte! Så koselig at du deler dette med oss her :) Når tid får du besøk igjen da???? hehe

Er det noen som faktisk ser på Kanal FEM??

Skrevet

Nå var du vel litt slem mot Kåre Kruttlapp vel?

Skrevet

Hva er kanal FEM - noe jeg burde visst?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nakne på svaberg i solens varme stråler ?

:)

Nei ikke nakne men ikledd gode varme klær medbragt kaffe,the,wienerbrød,berlinerboller og et par kalde øl! Var alldeles nydelig! Men ingen fisk! Men den får vi tak i senere vettu!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du har så rett så rett! "ler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Slikt tåler jeg da! Men takk for omtanken!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Vi har gnafset chips og dip. Etterpå skal jeg spille noe jeg ikke vet helt hva er med ungene. Jeg synes de kalte det "rappkjefta".

Går James Bond på tv i kveld? Evt hvilken kanal? Det er min kjære som lurer på det.

James går på tv3! men sovnet fra hele greia! "ler"

Skrevet

Var kanskje det. Men tror han tålte det, for han var enig.

AneM1365380603
Skrevet

James går på tv3! men sovnet fra hele greia! "ler"

Min kjære fant James Bond, så han ligger i sofaen og koser seg ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du ser ut til riktig og ha kost deg Kàre! ;-) Det er godt og se :-)

Selv er jeg hos svigers pà landet, og slapper av med spansk-dubbete filmer, svigermors nydelige mat, og spasèrturer med hundene blant oliventraer. Det er sà avslappende her :-)

I morgen drar vi hjemover igjen, og jeg hàper sola kommer tilbake sà vi kan ta frokostene ute pà fortaus kafe'er, til ferien er over :-)

Så koselig Angela! Hva slags hunder? Ser for meg "afgansk mynde" Elegante majestetiske som passer til "kvinnen i deres liv"!! "smiler"

Skrevet

Du har så rett så rett! "ler"

Såg ikke før etterpå at klærne var på, :) Men regnet med du tålte det!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Mitt vakre besøk reiste siden hun skulle til en veninne og jeg bor ved vannet slik at jeg kan se når tåka kommer sigende.Nå er det full vinter her igjen men tidligere i dag helt "trolldom"når den kalde luften kom sigende inn i et blendende sol lys! Får ikke noe mer påskebesøk etter som jeg vet men du kanskje "ser"noe jeg burde vite!! "smiler"! Var så hyggelig å kunne fortelle litt her jeg satt og "mimret"! Ble litt "åndelig" etter at rommet ble tomt og jeg fikk påsken "over meg" "ler"

AneM1365380603
Skrevet

Mitt vakre besøk reiste siden hun skulle til en veninne og jeg bor ved vannet slik at jeg kan se når tåka kommer sigende.Nå er det full vinter her igjen men tidligere i dag helt "trolldom"når den kalde luften kom sigende inn i et blendende sol lys! Får ikke noe mer påskebesøk etter som jeg vet men du kanskje "ser"noe jeg burde vite!! "smiler"! Var så hyggelig å kunne fortelle litt her jeg satt og "mimret"! Ble litt "åndelig" etter at rommet ble tomt og jeg fikk påsken "over meg" "ler"

Veldig koselig med en mann som kan skildre :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har kabel tv selv men har ikke kanal 5! Hva slags kanal er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...