Gå til innhold

Nå kosær vi vårs!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Såg ikke før etterpå at klærne var på, :) Men regnet med du tålte det!

Går så fint atte! Har vært uten klær også vi!! "ler"

Skrevet

Mitt vakre besøk reiste siden hun skulle til en veninne og jeg bor ved vannet slik at jeg kan se når tåka kommer sigende.Nå er det full vinter her igjen men tidligere i dag helt "trolldom"når den kalde luften kom sigende inn i et blendende sol lys! Får ikke noe mer påskebesøk etter som jeg vet men du kanskje "ser"noe jeg burde vite!! "smiler"! Var så hyggelig å kunne fortelle litt her jeg satt og "mimret"! Ble litt "åndelig" etter at rommet ble tomt og jeg fikk påsken "over meg" "ler"

Du forteller alltid sånn at bildene blir så levende. Ja du får et besøk til, en mann med rutete genser, sånn på skrå. Grå? Eller er det deg jeg "ser"? hehe

Nå har jeg sett på spøkelser og folk som har kontakt med den andre siden, kjempespennende!! :)

Det høres ut til å være et eventyr der du bor, topp!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

http://www.femtv.no/

her har du litt inntrykk av hva denne kanalen tilbyr.

Kan du fortelle meg hvordan du legger ved linken! Har ett sinnsykt morsom link jeg vil gi deg som jeg så tidligere i dag!

Skrevet

Kan du fortelle meg hvordan du legger ved linken! Har ett sinnsykt morsom link jeg vil gi deg som jeg så tidligere i dag!

Du merker bare adressen øverst, så kopierer du den og setter den i svar til meg. Prøv, jeg er dårlig til å forklare :)

Skrevet

Var kanskje dårlig forklart. Jeg bruker musa, klikker på adressen øverst med venstre side, så trykker jeg høyre siden og der velger du kopier. Så åpner du siden du vil svare meg. Klikker på venstre side, deretter høyre og velg lim inn.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Var kanskje dårlig forklart. Jeg bruker musa, klikker på adressen øverst med venstre side, så trykker jeg høyre siden og der velger du kopier. Så åpner du siden du vil svare meg. Klikker på venstre side, deretter høyre og velg lim inn.

http://youtube.com/watch?v=n8L-ZZSc8JU Heyyy jeg klarte det!!! hurra! Se denne å le deg skakk!!! Jeg fikk latterkrampe i dag! Han er helt konge!

Skrevet

Har kabel tv selv men har ikke kanal 5! Hva slags kanal er det?

Det er en underkanal til TVNorge, kvinnekanalen kaller den seg. Bare kjærringserier og dårlig underholdning...

Skrevet

Hva er kanal FEM - noe jeg burde visst?

Kvinnekanalen til TVNorge, latterlig:..

Skrevet

http://youtube.com/watch?v=n8L-ZZSc8JU Heyyy jeg klarte det!!! hurra! Se denne å le deg skakk!!! Jeg fikk latterkrampe i dag! Han er helt konge!

Vanvittig morsomt å se og høre på :) Du finner sikkert enda mere rart å dele med oss nå som du kan linke ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Vanvittig morsomt å se og høre på :) Du finner sikkert enda mere rart å dele med oss nå som du kan linke ;)

Det skal jeg fikse vettu! Du er en flott kvinne Pekkaline! Du er varm om hjertet og veldig sensibel! Kjenner det helt hit!

Skrevet

Det skal jeg fikse vettu! Du er en flott kvinne Pekkaline! Du er varm om hjertet og veldig sensibel! Kjenner det helt hit!

hehe takk i like måte. Tipper at det merkes godt blant folk at du er i samme rom :) Et midtpunkt :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

hehe takk i like måte. Tipper at det merkes godt blant folk at du er i samme rom :) Et midtpunkt :)

"rødmer kledelig" Vel liker å være tilstede.Kan vel kalle meg en glad laks."humre"

Skrevet

Mitt vakre besøk reiste siden hun skulle til en veninne og jeg bor ved vannet slik at jeg kan se når tåka kommer sigende.Nå er det full vinter her igjen men tidligere i dag helt "trolldom"når den kalde luften kom sigende inn i et blendende sol lys! Får ikke noe mer påskebesøk etter som jeg vet men du kanskje "ser"noe jeg burde vite!! "smiler"! Var så hyggelig å kunne fortelle litt her jeg satt og "mimret"! Ble litt "åndelig" etter at rommet ble tomt og jeg fikk påsken "over meg" "ler"

Har du fått deg kjærste, KK? Grattis!

Gjest Angela26
Skrevet

Så koselig Angela! Hva slags hunder? Ser for meg "afgansk mynde" Elegante majestetiske som passer til "kvinnen i deres liv"!! "smiler"

Svigers har et "ovnsròr", som er i tjukkeste laget :-) Og vi har en liten blandings hund. Ikke noe afgansk mynde her i gàrden altsà ;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har du fått deg kjærste, KK? Grattis!

Vi bor for langt unna hverandre til å bli kjærester! Men "kjenslan" er der og vi er mer enn gode venner! Er så fint når man treffer en "sjelevenn".Men siden vi er godt voksne og utstyrt med fine lange antenner så prøvesmaker vi på hverandre og det er et dekkende utrykk.

En real flott jente ihvertfall som har masse empati og livserfaring og dette gjør det til noe extra fint!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Svigers har et "ovnsròr", som er i tjukkeste laget :-) Og vi har en liten blandings hund. Ikke noe afgansk mynde her i gàrden altsà ;-)

Men du hadde kledd en "afghansk mynde"ihverfall slik jeg "ser" deg herfra! Stolt,krevende,leken,pen,masse hår,og geistlig,følsom.Slik "ser"jeg deg! Er det en dekkende beskrivelse? "humre"

Gjest Angela26
Skrevet

Men du hadde kledd en "afghansk mynde"ihverfall slik jeg "ser" deg herfra! Stolt,krevende,leken,pen,masse hår,og geistlig,følsom.Slik "ser"jeg deg! Er det en dekkende beskrivelse? "humre"

Der beskrev du meg nesten pà en prikk :-D

Skrevet

Vi bor for langt unna hverandre til å bli kjærester! Men "kjenslan" er der og vi er mer enn gode venner! Er så fint når man treffer en "sjelevenn".Men siden vi er godt voksne og utstyrt med fine lange antenner så prøvesmaker vi på hverandre og det er et dekkende utrykk.

En real flott jente ihvertfall som har masse empati og livserfaring og dette gjør det til noe extra fint!

Så herlig da! Det fortjener du sikkert, du er nok en god gutt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...