skal Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 ''"jeg sier som Ole Brumm": Ja takk begge deler! '' Må bare pirke litt og si at Ole Brumm sa "begge deler, takk"! ;-) ..men det er ikke så farlig med brødet! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Vi kjøpte bil uten hengerfeste i fjor, noe som resulterte i at vi stadig vekk måtte låne svigerfars bil. Nå har vi hengerfeste på bilen og er uavhengig. 0 Siter
morsan Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 ..men det er ikke så farlig med brødet! Nemlig! :-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 He he, her heller det begge veier. Har ikke henger, men man vet aldri om man plutselig trenger å leie en. Har dog en liten varebil på jobben som jeg kan låne til søppelturer, flytting av møbler o.l. Ha aldri hatt automatgir og de gangene jeg har prøvd det så har jeg blitt fristet. Tar meg uansett ikke råd til begge deler... Jeg har hatt bil med og uten hengerfeste. Har kjørt bil med og uten automatgir. Savnet helt klart mer hengerfestet enn automatgirene. Men kan jo hende jeg er gammeldags. Liker å gire jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.