Gå til innhold

Hvilken SUV?

Anbefalte innlegg

Gjest millit
Skrevet

Vi øker snart i antall, og skal ha ny bil. Vil bytte til en SUV...(uansett hva DOL-folket måtte mene om at det er ut eller inn ;))

Nå vil jeg gjerne ha råd/tips/erfrainger fra dem av dere som kjenner til følgende biler. Jeg lurer på comfort, kjøre-egenskaper, besnin/dieselforbruk, bagasjeplass....

Vi står mellom:

Nissan X-trail

Honda CRV

Suzuki Grand Vitara

Kaanskje Hyundai Santa Fe

(Har også vurdert, men utelukket:

Toyota Rav er utelukket pga lite bagasjeplass

Jeep er utelukket pga for dyr)

Gjest millit
Skrevet

Litt mer oversiktlig:

Nissan X-trail,

Honda CRV, Suzuki Grand Vitara,

Kaanskje Hyundai Santa Fe

Skrevet

Vi har Nissan x-trail og liker den veldig godt. Nå har ikke jeg prøvd de andre da, men de var diskutert og prøvd av kjæresten før han kjøpte nissan.

Er veldig god å kjøre synes jeg.

Skrevet

Vi har suzuki grand vitara, med 7 seter. Superfornøyd! God plass når vi bare bruker 5 seter, veldig lite bagasjeplass med 7 seter, men det er jo sjelden vi både trenger 7 seter og god bagasjeplass! Knallgod bil!

Vi er forresten en familie på 5, ungene er 4, 6 og 8 år.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nissan,Honda,Suzuki er reelle valg og meget gode vogner.Hyundai hadde jeg droppet da 2 håndsverdien blir borte etter få år og du får lite igjen for bilen ved innbytte!

Skrevet

Jeg hadde tatt Nissan som førstevalg, men nå tenker jeg på salgsverdi mest, så Honda og så Suzuki. Den siste hadde jeg ikke kjøpt.

Jeg har blant annet en SUV, det er en monster SUV, Ford Excursion:-) Den går på gass, så den er faktisk svært billig å kjøre og du verden for en kjørekomfort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...