Gå til innhold

Jeg skylder en penger

Anbefalte innlegg

Gjest låneren
Skrevet

Jeg fikk låne noen tusenlapper fra en venninne for noen uker siden og skal nå gi de tilbake til henne. Men nå har hun flyttet til utlandet (Asia) Hvordan kan jeg sende henne penger? Holder det at jeg får kontonummeret hennes? Jeg må kanskje ha noe mer? Navn på bank og masse info eller? Hvordan kan jeg få gitt henne tilbake så greit som mulig? Har aldri gjort dette før så aner ikke hva jeg skal få gjort..

Gjest Angela26
Skrevet

Har hun bank der, bòr hun undersòke dette for deg. Jeg vet at de gangene jeg feks. setter inn penger pà en konto i Norge, (fra Spania) trenger jeg bank.nr og IBAN nr. Ogsà navn og etternavn.

Gjest låneren
Skrevet

Har hun bank der, bòr hun undersòke dette for deg. Jeg vet at de gangene jeg feks. setter inn penger pà en konto i Norge, (fra Spania) trenger jeg bank.nr og IBAN nr. Ogsà navn og etternavn.

hei Angela26 :)

Tusen takk for svaret ditt.!:)

Hun har bank og bankkontonummer. Så da kan jeg kanskje bare spørre henne om hun kan gi meg kontonummeret hennes og be hun sjekke opp Iban nr. til banken hun bruker? Er det nok tro?

Men kan jeg overføre selv via nettbanken min eller må jeg gå i banken og be de gjøre det for meg tro?

Skrevet

hei Angela26 :)

Tusen takk for svaret ditt.!:)

Hun har bank og bankkontonummer. Så da kan jeg kanskje bare spørre henne om hun kan gi meg kontonummeret hennes og be hun sjekke opp Iban nr. til banken hun bruker? Er det nok tro?

Men kan jeg overføre selv via nettbanken min eller må jeg gå i banken og be de gjøre det for meg tro?

IBAN-nummer er viktig, men det må hun finne ut av.

Du burde kunne gjøre dette gjennom nettbanken din, ja.

Skrevet

Snakk med henne.

Men har hun slettet alle sine kontoer i Norge da?

Mary Poppins
Skrevet

Du må få tak i Swift kode, navnet på banken, og IBAN nr.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hun har vel sikkert en norsk bank fremdels.

Få kontonr hennes til hennes norske bank, og før over pengene.

Vennlig hilsen

Gjest låneren
Skrevet

Snakk med henne.

Men har hun slettet alle sine kontoer i Norge da?

ja hun har dessverre slettet alle sine konto her i Norge, siden hun har flyttet og ikke kommer tilbake hit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...