Gå til innhold

dassen er tett-tips?

Anbefalte innlegg

Gjest leieboer'n
Skrevet

uten at jeg kan se noen klar grunn til det,er doen tett.når jeg skyller ned,fylles det opp med vann,uten at noe går bort.de jeg leier hos er på ferie,og jeg klarer ikke "holde meg" frem til tirsdag.noe jeg kan gjøre selv for å bli kvitt problemet?

Gjest takpapp
Skrevet

du kan jo forsøke plumbo eller lignende.

Gjest hos oss
Skrevet

Jeg ville sendt en sms til eier, og hørt om de hadde en rørlegger de pleier å bruke / om du skal ringe rørleggervakt.

Du kan risikere at det flyter over, og da er det plutselig en veldig mye større sak, og du føler deg dum fordi du ikke har gjort noe når du så det var tett.

Du finner mange rørlegger(vakt)er på gule sider. Du kan jo høre med dem om det er mye rimeligere om de kommer lørdag formiddag enn langfredag.

Skrevet

Fyll en bøtte med vann og hell den i doen.

Gjest mallet
Skrevet

Prøv først med en sånn do-sugekopp. Om du ikke får tak i hos venner og kjente så får du kjøpt i morgen formiddag hos clas ohlson eller jernvare/baderomsbutikk. En sånn altså: http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=24142498

Om ikke det hjelper kan du prøve med stakefjær, det får du samme sted. Begge deler er billige verktøy som som regel gjør jobben. Du risikerer ikke å ødelegge noe, og det er sannsynligvis akkurat det samme rørleggeren kommer til å forsøke først. Hvis det ikke hjelper kan du ringe rørlegger etterpå, men om det hjelper har du spart deg selv for minst en tusenlapp :)

Gjest jamvold
Skrevet

Veldig ofte holder det at du bruker en dobørste som du dytter ned og opp i doen.

Skrevet

Det første jeg prøver hvis doen er tett, er å helle ei bøtte med varmt grønnsåpevann i doen. Det pleier ofte å hjelpe. Hvis den fortsatt er tett etter 3-4 bøtter, så er det til med sugekopp eller stakefjær.

Lykke til!

Skrevet

Ta en gammel kleshenger el.l., og stak så langt du kommer.

Hvis vannet renner sakte ut, venter du til det er tomt. Så tar du ei vaskebøtte med vann, og heller kraftig ned i dassen.

Gjest leieboer'n
Skrevet

takk for masse tips:) fikk orden på det:)

Skrevet

Begynn å fiske etter bind, tamponger og alt annet du har skylt ned.

Lykke til!

Gjest leieboer'n
Skrevet

Begynn å fiske etter bind, tamponger og alt annet du har skylt ned.

Lykke til!

var nok ingen konkrete ting som stengte,det må isåfall være dopapir.eller bare en dårlig dass!men det er ordnet opp i nå:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...