Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har saueskinn?

Jeg kjøpte et lite lammeskinn og det varmer noe helt utrolig hvis jeg legger det over føttene f.eks. Lurer på om de større saueskinnene er like gode og varme.

Skrevet

Er sauebonde, og har masse saueskinn...:-) Ja, skinnene er like gode og varme, uansett størrelse! Vi har brukt saueskinn i f.eks. pulken, på sparken, i vogna, som sitteunderlag på påsketur (med liggeunderlag under....)

Skrevet

Er sauebonde, og har masse saueskinn...:-) Ja, skinnene er like gode og varme, uansett størrelse! Vi har brukt saueskinn i f.eks. pulken, på sparken, i vogna, som sitteunderlag på påsketur (med liggeunderlag under....)

Kan vi dolere få tatt opp en bestilling? ;o)

Gjest mallet
Skrevet

Hvor fikk du kjøpt det lille?

Jeg så at de hadde fått små skinn på ikea til 98 kr eller noe slikt sist jeg var der, kanskje det hovedinnlegger har?

Skrevet

Hvor fikk du kjøpt det lille?

På babyshop.

Skrevet

Høres bra ut. Hvor mye tar du for et skinn? ;-)

Skrevet

Høres bra ut. Hvor mye tar du for et skinn? ;-)

*Hehe* Nå er det kjempelenge siden vi beholdt noen skinn.... Men jeg skal konferere med gubben!:-)

Skrevet

Jeg så at de hadde fått små skinn på ikea til 98 kr eller noe slikt sist jeg var der, kanskje det hovedinnlegger har?

Jeg som akkurat har vært på ikea. Søren.

Skrevet

På babyshop.

Takk, da er det sikkert mykt å fint også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...