Gå til innhold

javel godtfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var den vårstemningen...Sukk..

Og jeg som hadde begynt litt i hagen..

Men, men , ungene koser seg i snøen, snaxy forbanner snøfresen (som alltid streiker..), jeg sitter varmt og godt inne ;0)

Kattene ligger her og der, så jeg får vel til å gre ut snø ballene..

God påske :0)

*lol* Godt at du har det godt inne da ;) God påske til deg og dine også!

Skrevet

Her i Trøndelag har vi hatt vinter med snø siden jul :) Og det ligger vel en liten meter her jeg bor, som jeg håper er i ferd med å minske ;-) Men det snør stadig noen desimeter, så smeltinga har ikke hjulpet mye hittil.

Jeg og knerten på 4 har vært på en 2-timers skitur i dag! Vi gikk vel i ca.1 time og 15 min.og hadde 45 minutters pause i påskesola med kvikklunsj, appelsin og nistemat. Herlig!

Han er blitt så flink på ski han lille knerten min :) Men 3 mnd.med snø og lite andre aktiviteter å ta seg til i helgene enn skigåing hjelper jo på!

Nå ser jeg frem mot snøsmelting, aprilflom :o, og måking av terasse så jeg kan begynne å sitte i solveggen!

Fortsatt god påske! :)

''Jeg og knerten på 4 har vært på en 2-timers skitur i dag! Vi gikk vel i ca.1 time og 15 min.og hadde 45 minutters pause i påskesola med kvikklunsj, appelsin og nistemat. Herlig!'' Skikkelig påskestemning å lese dette :) Koselig! God påske ja, takk :)

Gjest zilja
Skrevet

Så flott, har dere hvitt teppe?

Ja, det er kjempemye snø her :(

trollemor;o)
Skrevet

Jeg har det alldeles utmerket. har vært ute i snøn hver dag, laget snømann, snøborg, hatt snøballkrig og vært på to fjellturer, grillet pølser på bål og vært sosial.

Litt deilig med litt vinter endelig;o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har det alldeles utmerket. har vært ute i snøn hver dag, laget snømann, snøborg, hatt snøballkrig og vært på to fjellturer, grillet pølser på bål og vært sosial.

Litt deilig med litt vinter endelig;o)

Høres deilig ut. ! Skikkelig påske i mine ører.

Jeg har ....sett TV og....sett TV og ....sett litt mer TV. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...