pekkaline Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Ja, det var den vårstemningen...Sukk.. Og jeg som hadde begynt litt i hagen.. Men, men , ungene koser seg i snøen, snaxy forbanner snøfresen (som alltid streiker..), jeg sitter varmt og godt inne ;0) Kattene ligger her og der, så jeg får vel til å gre ut snø ballene.. God påske :0) *lol* Godt at du har det godt inne da God påske til deg og dine også! 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Her i Trøndelag har vi hatt vinter med snø siden jul Og det ligger vel en liten meter her jeg bor, som jeg håper er i ferd med å minske ;-) Men det snør stadig noen desimeter, så smeltinga har ikke hjulpet mye hittil. Jeg og knerten på 4 har vært på en 2-timers skitur i dag! Vi gikk vel i ca.1 time og 15 min.og hadde 45 minutters pause i påskesola med kvikklunsj, appelsin og nistemat. Herlig! Han er blitt så flink på ski han lille knerten min Men 3 mnd.med snø og lite andre aktiviteter å ta seg til i helgene enn skigåing hjelper jo på! Nå ser jeg frem mot snøsmelting, aprilflom , og måking av terasse så jeg kan begynne å sitte i solveggen! Fortsatt god påske! ''Jeg og knerten på 4 har vært på en 2-timers skitur i dag! Vi gikk vel i ca.1 time og 15 min.og hadde 45 minutters pause i påskesola med kvikklunsj, appelsin og nistemat. Herlig!'' Skikkelig påskestemning å lese dette Koselig! God påske ja, takk 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Så flott, har dere hvitt teppe? Ja, det er kjempemye snø her 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har det alldeles utmerket. har vært ute i snøn hver dag, laget snømann, snøborg, hatt snøballkrig og vært på to fjellturer, grillet pølser på bål og vært sosial. Litt deilig med litt vinter endelig;o) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har det alldeles utmerket. har vært ute i snøn hver dag, laget snømann, snøborg, hatt snøballkrig og vært på to fjellturer, grillet pølser på bål og vært sosial. Litt deilig med litt vinter endelig;o) Høres deilig ut. ! Skikkelig påske i mine ører. Jeg har ....sett TV og....sett TV og ....sett litt mer TV. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.