Gå til innhold

Så veldig kos er det vel ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

i påsken,ihvertfall synes ikke jeg det.

Alle skal liksom kose seg så mye,stå på ski,lage snøman,spise godt,drikke godt osv.jeg gjør ingenting jeg,kjeder bare vettet av meg og venter på at hverdagene skal komme tilbake.

Orker ikke være sosial jeg,vil helst gjemme meg under dyna,men det er kjedelig det også,

har alle det så fint?, er alle så lykkelige?,

det må no være noen som meg også, som synes dette er noe herk, vet jeg er veldig spes. og veldig lite sosial, kunne vært på jobb istedet jeg gitt.

Er litt ensom også da selv om jeg velger det selv,og da kan jeg vel bare ha det sånn jeg da.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det blir litt hva man gjør det til også.

Tror ikke alle er "lykkelig" eller at alle liker påske. Men om man sitter og venter på at ting blir moro så venter man forgjeves. Man må gjøre noe selv for egen lykke.

Feks ta en bok, kok te, gå tur på fjell- eller i fjære- eller en tur til kino?

Skrevet

Nei, jeg syns heller ikke det er noe særlig kos. Jeg er i et sånt humør at jeg syns det meste virker meningsløst, klarer ikke å glede meg over noe særlig, og er rastløs, har vondt og syns livet virker ganske håpløst og vanskelig å holde ut dag etter dag. Får ikke til å dekke behovene mine og er utrolig lei av å være meg fordi jeg alltid klarer å gjøre det vanskelig. I tillegg syter jeg ufattelig mye og provoserer sikkert folk ved å være så negativ :-)

Men leser du noe filosofi forresten eller hva liker du å holde på med?

trollemor;o)
Skrevet

Kan du ikke melde deg til tjeneste og koke suppe hos frelsesarmeen eller noe lignende. Gjør noe som virker nyttig for deg og slutt å sutre.

Gjest jamvold
Skrevet

Du bestemmer over ditt liv. Vil du ikke gjøre noe så får du det kjipt uansett ferie eller hverdag.

Bestem deg i dag for å gjøre noe med det!

Lykke til!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du bestemmer over ditt liv. Vil du ikke gjøre noe så får du det kjipt uansett ferie eller hverdag.

Bestem deg i dag for å gjøre noe med det!

Lykke til!

"Livet er en boomerang" Det du sender avgårde får man før eller senere midt i fleisen! Positivt eller negativt! "grab life before its too late"!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"Livet er en boomerang" Det du sender avgårde får man før eller senere midt i fleisen! Positivt eller negativt! "grab life before its too late"!

Morsomt utsagn. Sikkert veldig rett. :-)

Skrevet

Kan du ikke melde deg til tjeneste og koke suppe hos frelsesarmeen eller noe lignende. Gjør noe som virker nyttig for deg og slutt å sutre.

Synes du jeg sutrer?

vel det vakke meningen,bare luftet noen tanker.

Pleier ikke det jeg da,første gang jeg får høre jeg er sutrete,men så er jeg heller ikke særlig åpen med hvordan jeg har det til folk flest, men akkurat nå kjeder jeg vettet av meg.

skal finne på noe,lese en bok eller noe,ikke noe gøy på tv heller så jeg (sutre-sutre).

Er helt enig med flere her,man må finne på noe selv for at ting skal bli bra,poenget er at jeg har ikke så veldig lyst til det,vil egentlig være alene og det er jeg jo faktisk idag,så egentlig burde jeg være superfornøyd.

Men er jeg det?

Nope,skal ikke være veldig enkelt å gjøre meg fornøyd nei.

sort som natta
Skrevet

faktisk et kjempe-tips!!:) det bruker jeg gjøre i jula,da får jeg gjort noe med mening i en tid jeg ikke er så glad i:)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Morsomt utsagn. Sikkert veldig rett. :-)

Det er helt rett neeeeeemlig! "humre"

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Synes du jeg sutrer?

Pleier ikke det jeg da,første gang jeg får høre jeg er sutrete,men så er jeg heller ikke særlig åpen med hvordan jeg har det til folk flest, men akkurat nå kjeder jeg vettet av meg.

skal finne på noe,lese en bok eller noe,ikke noe gøy på tv heller så jeg (sutre-sutre).

Er helt enig med flere her,man må finne på noe selv for at ting skal bli bra,poenget er at jeg har ikke så veldig lyst til det,vil egentlig være alene og det er jeg jo faktisk idag,så egentlig burde jeg være superfornøyd.

Men er jeg det?

Du har kanskje bare en dårlig dag? Det har alle fra tid til annen.

Kjeder meg også. Men fant litt moro i TV titting og DOL.

Gjest Angela26
Skrevet

For meg er pàska en fin og minnerik hòytid, men jeg har det ikke sà forbaska bra at det gjòr noe :-) Har mye savn jeg skulle blitt lettet for,og enkelte andre ting jeg skulle funnet en lòsning pà... men men... That`s life!

Nà har jeg nettopp satt en bolledeig, og gleder meg til nystekte boller... Greit à finne pà noe som kan glede deg bittelitt :-) Ogsà skal vi leie film senere tror jeg... Sà har dagen her gàtt ogsà :-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg. Jeg liker best hverdagen

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg. Jeg liker best hverdagen

Egentlig flott det! For det er flest hverdager i et år. :-)

Gjest blame
Skrevet

Merker ikke så mye til at det er påske, jeg. Jobber hele helga, og venter mest på tirsdag, for da kommer den potensielt nye kjæresten min hit når han kommer fra plattformen han jobber :-)

Og det er like greit. Det med påska, mener jeg. Bryr meg ikke så mye om det, annet enn at det var mye å handle inn fordi jeg ikke kommer meg i butikken på mange, mange dager. Det krever jo planlegging :-O

Skrevet

Vi koser oss i alle fall.

Vi har 3 barn som elsker å være ute, og vi skal i dag, for 6. dag på rad være ute, grille, gå på ski, leke i snøen og bli litt solbrente :)

Er du litt deprimert? Hvorfor velger du å isolere deg? Kanskje du hadde kost deg du også hvis du hadde kommet deg ut?

trollemor;o)
Skrevet

Synes du jeg sutrer?

Men er jeg det?

Hehe, du høres ikke helt enkel ut nei;o)

Lei deg en masse filmer, kjøp en bok, kjøp noe knask og legg deg på sofaen.

God påske på din måte:o)

Gjest ViViola
Skrevet

Hvordan skulle påsken vært for at den skulle være bra for deg, da?

Jeg har kost meg masse i ferien, jeg, ikke minst fordi ungene har hatt det topp. Har oppsøkt snøen, vært masse på ski og lekt i snøen og blitt brune - og nå er vi hjemme igjen og koser oss her.

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror ikke alle koser seg i påsken...

Jeg grudde meg til hele greia,men det har gått ganske fint og vi har kost oss her...med påske godt og turer : )

hare1365380455
Skrevet

Jeg er vant til å være hjemme i påsken, og da er det herlig å slappe av. Nå jobber jeg denne påsken, og vi har ikke hatt besøk eller gjort noe stort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...