Gjest en som er i psykiatrien Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hvem er det som har rett på gratis tannlegebehandling? 0 Siter
Gjest annakan Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 de som bor på institusjon i over 3 mnd tror jeg og de som har hjemmesykepleie 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Det finnes flere punkter man kan søke på for å få gratis tannbehandling. Sosialkontoret har eget skjema man kan fylle ut, og her kan man få dekket hele eller deler av beløpet. Ellers er det noen sykdommer og tilstander som kan gi rettigheter i form av tannlege, men det vet kanskje noen andre mer om? 0 Siter
rexegutt Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Det finnes flere punkter man kan søke på for å få gratis tannbehandling. Sosialkontoret har eget skjema man kan fylle ut, og her kan man få dekket hele eller deler av beløpet. Ellers er det noen sykdommer og tilstander som kan gi rettigheter i form av tannlege, men det vet kanskje noen andre mer om? Jeg har en sønn som er midlertidig ufør trygdet. På grun av psykiske plager.Han har kunstig hjerteklaff ,å kan ikke ha noen infeksjon i tennene eller ellers i kroppen.Han går på maruan resten av livet. Har han da rett på gratis tanlege. 0 Siter
Gjest tror jeg da Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har en sønn som er midlertidig ufør trygdet. På grun av psykiske plager.Han har kunstig hjerteklaff ,å kan ikke ha noen infeksjon i tennene eller ellers i kroppen.Han går på maruan resten av livet. Har han da rett på gratis tanlege. Du kan søke NAV helse om støtte til tannbehandling ved en del lidelser. Tannlegen deres kjenner nok til om han kvalifiserer eller ikke. Eller du kan ta et søk på nettet. Du får vel opp reglene hvis du søker på NAV sine sider. 0 Siter
trampetroll Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Og rusmisbrukere som har vedtak etter kapittel4 (i Lov om sosiale tjenester) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.