Gå til innhold

Gratis tannlege

Gjest en som er i psykiatrien

Anbefalte innlegg

Gjest en som er i psykiatrien
Skrevet

Hvem er det som har rett på gratis tannlegebehandling?

Gjest annakan
Skrevet

de som bor på institusjon i over 3 mnd tror jeg

og de som har hjemmesykepleie

Onsdag1365380628
Skrevet

Det finnes flere punkter man kan søke på for å få gratis tannbehandling. Sosialkontoret har eget skjema man kan fylle ut, og her kan man få dekket hele eller deler av beløpet. Ellers er det noen sykdommer og tilstander som kan gi rettigheter i form av tannlege, men det vet kanskje noen andre mer om?

Skrevet

Det finnes flere punkter man kan søke på for å få gratis tannbehandling. Sosialkontoret har eget skjema man kan fylle ut, og her kan man få dekket hele eller deler av beløpet. Ellers er det noen sykdommer og tilstander som kan gi rettigheter i form av tannlege, men det vet kanskje noen andre mer om?

Jeg har en sønn som er midlertidig ufør trygdet. På grun av psykiske plager.Han har kunstig hjerteklaff ,å kan ikke ha noen infeksjon i tennene eller ellers i kroppen.Han går på maruan resten av livet. Har han da rett på gratis tanlege.

Gjest tror jeg da
Skrevet

Jeg har en sønn som er midlertidig ufør trygdet. På grun av psykiske plager.Han har kunstig hjerteklaff ,å kan ikke ha noen infeksjon i tennene eller ellers i kroppen.Han går på maruan resten av livet. Har han da rett på gratis tanlege.

Du kan søke NAV helse om støtte til tannbehandling ved en del lidelser. Tannlegen deres kjenner nok til om han kvalifiserer eller ikke.

Eller du kan ta et søk på nettet. Du får vel opp reglene hvis du søker på NAV sine sider.

trampetroll
Skrevet

Og rusmisbrukere som har vedtak etter kapittel4 (i Lov om sosiale tjenester)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...