Gå til innhold

Hva ville reaksjonen din vært?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen ganger kan det bli slik...
Skrevet

Saken er at kjæresten min fikk tilbud om massaje av en kollega, hun har nylig blitt ferdig med sin utdanning innen det feltet. Både kjæresten min og hun jobber som ingeniører.

Han hadde ikke fortalt meg om dette selv om jeg flere annledninger hadde spurt om jeg skulle bestille massaje til han. Men han sa han ikke trengte det.

Jeg fant ut dette da han for en uke siden fikk melding av henne på mobilen. Der det sto at hun kunne massere han, siden hun nå hadde fri fra jobb. Han hadde lagra hennes mobil nr på en annen kamerats navn. Jeg leste meldingen og ble drit sur, er det bare jeg som overreagerer.

Han svarte tilbake til henne at han ikke kunne siden han skulle en tur sverige, noe han ikke skulle. Han nektet dette fordi han så reaksjonen min. Da jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde fortalt meg om dette og hvorfor han hadde lagret nr hennes på kameratens navn. Så svarte han at han visste jeg ville reagere slik..at det går ann sier jeg bare.

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur da. Han kunne bedt henne komme hjem til dere slik at det gikk mere riktig for seg, og ikke skjult nr bak en kamerat. Dritdumt å skjule ting på denne måten, da får man i allefall følelsen av svin på skogen.

Løsningen...snakk sammen, evt med henne? Og meningen med forholdet deres kanskje? Det behøver ikke være noe galt som er blitt gjort, men han tegner det jo slik selv ved å gjøre det på denne måten. Lykke til.

Gjest husmusa 3
Skrevet

Jeg ville tenkt over min egen måte å reagere på.

Altså: Er det mulig og/eller sant at din reakjson mest sannsynlig ville bli slik?

Da kan svare være sant.

Jeg ville ikke stolt helt på fortellingen hans uansett, siden det tegner på at man skjuler noe, når man ikke kan fortelle sannheten (som i utgangspunktet kan være sann!)