Gå til innhold

ssri ikke særlig effektivt mot sosial angst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kari mette  1

i det siste har jeg bare lurt mere og mere på om ssri har noen annen effekt en å drepe sexlivet.

Hvis du føler det slik ville jeg gått over til en annen type medisin. Forutsatt at du fortsatt trenger medisinering er der andre AD som ikke dreper sexlysten. Kanskje de kunne virket bedre på deg.

Mvh

Gjest maarielle

Dersom du kun ønsker å trekke frem dårlige sammendrag fra antipsykiatriske nettsted, ber jeg deg finne deg et annet nettsted.

For eksempel dette:

http://www.nnmp.net/

seriøst? ;) masse steder på nettet som viser akkurat det samme; at ssri ikke er særlig effektivt mot dette

du kan ikke heller vise til tall som viser at ssri er mer effektivt i denne s.heng og som ikke er legemiddelfirmaenes propaganda?

Gjest plingpling

seriøst? ;) masse steder på nettet som viser akkurat det samme; at ssri ikke er særlig effektivt mot dette

du kan ikke heller vise til tall som viser at ssri er mer effektivt i denne s.heng og som ikke er legemiddelfirmaenes propaganda?

Klart han er seriøs - du taler i mot hans levebrød :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...