Gå til innhold

Ang toll og porto

Anbefalte innlegg

Gjest Guroen
Skrevet

Vurderer å bestille en plakat fra USA via nettet. Den koster ca 50 kr. Noen som vet hvor mye jeg kan forvente å måtte legge ut for porto/ tollavgift? En kamerat påstod at han måtte punge ut med 270 kr i tollavgift etter å ha bestilt et par dvd filmer. Dette syns jeg var vel dyrt og har ikke mye lyst å betale over 300 kr for en plakat..

Skrevet

Når plakaten bare koster 50 kroner, blir det verken toll eller moms. Porto må du spørre selgeren om.

Gjest husmusa 3
Skrevet

Alt under 200kr betaler man ikke toll på.

Men forhør deg med butikken hva de skal ha i porto. Dette varierer STORT både etter butikkens policy bl.a

Gjest Guroen
Skrevet

Takk for hjelpen! Da satser jeg på å bestille. Finner ingen info om porto på sidene, men tar sjansen på at det ikke blir over 100 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...