Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Programmet ble sendt fra kulturkirken Jacob, ? på Tøyen, noen som så på? Hva synes dere?

Skrevet

Jeg så ikke på tv i går. Var det det samme programmet som ble sendt for noen dager siden, der man får se prosessen rundt innspillingen og hun går gjennom platen låt for låt? Det så jeg, og jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne. Jeg har vært mer enn skeptisk til MM siden hun kom inn i kongefamilien, men nå steg hun mange hakk hos meg. Hun virker både reflektert, jordnær og bestemt, og det ser ut som hun har en egen evne til å få folk til å slappe av og være seg selv. Og så synes jeg hun har valgt ut noen helt nydelige salmer og gjort en veldig god jobb med å finne de rette artistene. Tommelen opp:-)

Gjest Kimmers
Skrevet

Jeg så ikke på tv i går. Var det det samme programmet som ble sendt for noen dager siden, der man får se prosessen rundt innspillingen og hun går gjennom platen låt for låt? Det så jeg, og jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne. Jeg har vært mer enn skeptisk til MM siden hun kom inn i kongefamilien, men nå steg hun mange hakk hos meg. Hun virker både reflektert, jordnær og bestemt, og det ser ut som hun har en egen evne til å få folk til å slappe av og være seg selv. Og så synes jeg hun har valgt ut noen helt nydelige salmer og gjort en veldig god jobb med å finne de rette artistene. Tommelen opp:-)

''Jeg har vært mer enn skeptisk til MM siden hun kom inn i kongefamilien''

Jeg blir stadig sjokka over at folk under 70 klarer å være skeptisk til Mette-Marit. Trodde ikke forholdsvis unge folk var så rask til å dømme folk på bakgrunn av fortiden.

Skrevet

''Jeg har vært mer enn skeptisk til MM siden hun kom inn i kongefamilien''

Jeg blir stadig sjokka over at folk under 70 klarer å være skeptisk til Mette-Marit. Trodde ikke forholdsvis unge folk var så rask til å dømme folk på bakgrunn av fortiden.

Hvis man skal bli dronning er fortiden viktig. En kronprinsesse/dronning med brokete fortid kan jo skape splid og kanskje kræsje hele monarkiet. Skal vi ikke bry oss om det, mener du?

Gjest Kimmers
Skrevet

Hvis man skal bli dronning er fortiden viktig. En kronprinsesse/dronning med brokete fortid kan jo skape splid og kanskje kræsje hele monarkiet. Skal vi ikke bry oss om det, mener du?

Kræsje monarkiet? Hvor stor makt tror du hun har egentlig? Og det er en brokete FORTID. Hun levde jo ikke i pillerus på gata da hun ble sammen med kronprinse.

Skrevet

Kræsje monarkiet? Hvor stor makt tror du hun har egentlig? Og det er en brokete FORTID. Hun levde jo ikke i pillerus på gata da hun ble sammen med kronprinse.

Klart et lands kronprinsesse har en viktig rolle. Hennes jobb er mye mer enn å bare føde barn. Hun skal være en samlende figur, en stort sett hele folket kan stille seg bak og være stolte av når hun representerer oss. Selv om hun ikke gikk rusa på gata da hun møtte kronprinsen er det sikkert mye fra fortida som kan dukke opp og stelle til problemer etterhvert. Men som sagt, jeg synes hun klarer seg bra nå.

Skrevet

''Var det det samme programmet som ble sendt for noen dager siden, der man får se prosessen rundt innspillingen og hun går gjennom platen låt for låt?''

Nei, dette var konserten slik som den er på platen sånn cirka. MM snakket litt først, og det var et kort opptak mellom hver låt der hun forklarte kort bakgrunnen. Det var ganske fint, for det var jazza opp, og solistene sang nakent og sterkt.

Det var overhodet ikke sånn som jeg forbinder med salmer i kjerka.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg lar meg imponere over henne, jeg. Hun virker jordnær, omtenksom og svært reflektert.

Også er jeg imponert over hvor mange flinke musikere huin hadde fått med seg på den plata. Jeg tror faktisk jeg skal gå til anskaffelse av den, jeg. Og jeg finnes ikke religiøs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...