Gå til innhold

darling, jakt på sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter meg forderva etter en sang som går noe slik...darling I am feeling ... lonesome, I call you on the phone some but I dont have/give a dime.

Det er helt sikkert totalt feil skrevet både setning og ordene, jeg er ingen kløpper i englesk. Dette var refrenget slik det begynte sånn ca.

Sangeren hadde en litt hes stemme, og jeg husker ikke om det var en mann eller en dame som sang. Vi hørte på denne tidlig på åtti-tallet tenker jeg.

Så, er det noen som kan hjelpe meg, noen som vet hva jeg mener?

hidi, the scorpion
Skrevet

Rod Stewart og sangen heter Darling ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Eler var det Smokie? Nå ble jeg i tvil....;)

AneM1365380603
Skrevet

Rod Stewart og sangen heter Darling ;)

Jeg tror det er "Darlin" med Frankie Miller, men han synger som Rod Stewart. Sangen minner meg veldig om da jeg var lita. :) Tror den var en landeplage da, i likhet med Seasons in the sun med Terry Jacks.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror det er "Darlin" med Frankie Miller, men han synger som Rod Stewart. Sangen minner meg veldig om da jeg var lita. :) Tror den var en landeplage da, i likhet med Seasons in the sun med Terry Jacks.

Du har nok helt korrekt! Jeg var så sikker med en gang, men så kom tvilen snikende...;)

Skrevet

Helt sikkert Darling av Frankie Miller. Den har jeg spilt faktisk:-)

AneM1365380603
Skrevet

Ups, så ikke at du hadde skrevet det samme:-)

Her er noe annet som også var in på den tiden ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke akkurat yndlingssangen, men en kjent og kjær skikkelse fra barndommen!

AneM1365380603
Skrevet

Ikke akkurat yndlingssangen, men en kjent og kjær skikkelse fra barndommen!

Ja, det er jo egentlig kjempekoselig å mimre :o) Jeg ble å søke på den låta i går kveld da jeg tok meg selv i å nynne på den melodien. Jeg ble så overrasket over å finne den på youtube :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er jo egentlig kjempekoselig å mimre :o) Jeg ble å søke på den låta i går kveld da jeg tok meg selv i å nynne på den melodien. Jeg ble så overrasket over å finne den på youtube :)

Misunner deg! Har ikke fått lyd på min PC enda, men jeg bruker også å sitte slik å mimre inni mellom...;)

Skrevet

Helt sikkert Darling av Frankie Miller. Den har jeg spilt faktisk:-)

Jepp, det var den. Men uten g altså darlin. Derfor fant jeg den ikke. Har du spilt den sier du? Har du et band? :) Fantastisk å høre den igjen :)

Skrevet

Eler var det Smokie? Nå ble jeg i tvil....;)

Takk for innspill, men det var den AneM fant frem :) Hørt den du også ja?

Skrevet

hehe, mimre mimre :)

AneM1365380603
Skrevet

Herreminhatt!! Du er min skatt!!!!! ;) Tusen hjertelig takk! Jeg skrev nok med g på slutten da jeg søkte. Det var såå deilig å høre den igjjen :)

Bare hyggelig :o) Jeg ble også glad for å få høre den igjen. Den låten er den første jeg digget i barndommen, sånn utenom smurfene da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for innspill, men det var den AneM fant frem :) Hørt den du også ja?

Vi vokste vel opp med slikt i min ungdom, vet du ;)

Skrevet

Den hørte vi på i bilen i går! ;-) Spilte en CD med gamle hits fra 70-tallet!! ;-)

Fint du har fått svar på hvem som sang:-D

Skrevet

Bare hyggelig :o) Jeg ble også glad for å få høre den igjen. Den låten er den første jeg digget i barndommen, sånn utenom smurfene da.

Smurfene hehe Klarer du å finne smurfesangen også så er du god :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...