Gå til innhold

darling, jakt på sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hørte vi på i bilen i går! ;-) Spilte en CD med gamle hits fra 70-tallet!! ;-)

Fint du har fått svar på hvem som sang:-D

Morsomt :) Ja jeg ble glad nå gitt :)

AneM1365380603
Skrevet

Smurfene hehe Klarer du å finne smurfesangen også så er du god :)

Der ga du meg en vanskelig oppgave :-( Jeg har leita lenge uten hell. Jeg finner dem på mange andre språk, men ikke på norsk. "Hvem er dere som er så små? Vi er smurfer små og blå". Tror den heter Smurfesangen.

Skrevet

Der ga du meg en vanskelig oppgave :-( Jeg har leita lenge uten hell. Jeg finner dem på mange andre språk, men ikke på norsk. "Hvem er dere som er så små? Vi er smurfer små og blå". Tror den heter Smurfesangen.

Jaja, noen sanger finnes nok bare ikke på nettet. Takk likevel :)

AneM1365380603
Skrevet

Jaja, noen sanger finnes nok bare ikke på nettet. Takk likevel :)

Som plaster på såret får du denne:

Skrevet

Bare hyggelig :o) Jeg ble også glad for å få høre den igjen. Den låten er den første jeg digget i barndommen, sånn utenom smurfene da.

Kjempefint å høre denne igjen etter så mange år. Husker jeg var 13 år, og synes denne sangen var så fin. Mimre mimre.....

Skrevet

Rod Stewart og sangen heter Darling ;)

Det var vel do you think I`m sexy eller noe sånt.....den var populær samtidig som darling.

Skrevet

Bare hyggelig :o) Jeg ble også glad for å få høre den igjen. Den låten er den første jeg digget i barndommen, sånn utenom smurfene da.

AneM1365380603
Skrevet

Åh, den er det lenge siden jeg har hørt :) Selv min kjære reagerte med glede!

Skrevet

Her er noe annet som også var in på den tiden ;)

Hehe, jeg husker den.

Skrevet

Jepp, det var den. Men uten g altså darlin. Derfor fant jeg den ikke. Har du spilt den sier du? Har du et band? :) Fantastisk å høre den igjen :)

Jeg har spilt i band i mange år, men det er svært mange år siden nå. Den tiden jeg spilte den låten der, så var i ferd med å starte opp en band, etter at karieren var over, men det ble forsøket:-)

Skrevet

...men hvis du vil, kan du kjøpe den som ringetone her, tydeligvis;-)

http://www.mogmo.com/content/134717/134717/Smurfesangen

...og dette ser ut som et sted der du kan laste ned hele sangen (?):

http://www.torrentastic.com/torrents/download/vg-lista-hitlist-from-1958-2002-complete-hitlist-mp3-files.434817.html

Hehe, kan klare meg uten smurfesangen :) Men lagret den andre linken på favoritter. Skal høre med guttene om hjelp til nedlasting, ja jeg er såå grønn hehe ;)

Takk skal du ha!

Skrevet

Som plaster på såret får du denne:

Hehe koselig gjensyn :)

Skrevet

Jeg har spilt i band i mange år, men det er svært mange år siden nå. Den tiden jeg spilte den låten der, så var i ferd med å starte opp en band, etter at karieren var over, men det ble forsøket:-)

Gøy å se tilbake på sikkert :) Min mann har også en slik fortid, han spilte 12strengers gitar :) Det var gøy å være med å se/høre rundtomkring.

Skrevet

Gøy å se tilbake på sikkert :) Min mann har også en slik fortid, han spilte 12strengers gitar :) Det var gøy å være med å se/høre rundtomkring.

Svært gøy og se til bake på ja. Jeg også spilte gitar og sang litt, selv om jeg ikke var vokalisten i bandet:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var vel do you think I`m sexy eller noe sånt.....den var populær samtidig som darling.

Kanskje den jeg tenkte på, når jeg nevnte han Rod, ja...;) Men vi klinte mye til Darlin òg, husker jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...