Gå til innhold

Å ville forandre livet

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

I midten av april reiser jeg til en annen by for å kvitte meg med tablettene. Tror det blir tøft, for jeg føler jeg ikke kan klare meg uten. Men samtidig så ser jeg klart at de er med på å ødelegge livet mitt. Jeg tror jeg gjør det rette.

Har vært innlagt noen dager nå i påska. Det ble for tøft, begynt å kjenne på følelsene mine igjen. antar at det er noe jeg må gjennom.

Kan ikke fortsette å leve det livet jeg lever nå. Er inne i en ond sirkel og jeg vil ut av det. Jeg vil bli fri. Men jeg er redd for å ikke klare meg uten. Får angst av tanken.

Men psykiateren sier at de pillene jeg går på nå ikke er bra for meg og familien min presser på at jeg skal reise.

Har følt meg så skjør siste tiden, som et stort brannsår. Utrolig sårbar. Men får hjelp. Har pern til i morra så reiser jeg tilbake.

Så nå må jeg begynne å fokusere på fremtiden og fnugg uten medisiner som skader meg......kanskje de kan være en springbrett til fremtiden????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302232-%C3%A5-ville-forandre-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest karimette 1

Jeg har aldri følt meg skjørere enn når jeg var kommet i en vond sirkel med medisiner. Rett før og under seponering. Skjør, angstfull, ustabil, sårbar osv. Følte jeg holdt på å midte kontrollen fullstendig. Og tenkte at det går aldri bra uten. Når medisinene var godt ute av kroppen, noe som tar litt tid, gikk det veldig bra. Abstinens og masse medisiner innabords som ikke er bra for deg er det verste. Gå for det og ta sjansen. Før eller siden må du prøve.

Mvh

Gjest fnugget

Så godt å høre fnugget, både at du får hjelp nå, og at det du skal i gang med i april! Jeg har tro på deg!

Åh tusen takk, Skal :o) Jeg håper at jeg kan klare å komme meg ut av denne vonde spiralen etterhvert og da må de pilene bort! Det kommer til å bli en rar og kanskje litt spennende vår dette. Se hvordan det går...Og jeg tror jeg skal prøve å få være noen dager til på avdelingen. Kjenner det gjør meg godt. Begynner å se nå at dette livet vil jeg ikke ha lenger. En forandring må til...

Håper du har en fin Paskeaften, skal :o)

Gjest fnugget

Jeg har aldri følt meg skjørere enn når jeg var kommet i en vond sirkel med medisiner. Rett før og under seponering. Skjør, angstfull, ustabil, sårbar osv. Følte jeg holdt på å midte kontrollen fullstendig. Og tenkte at det går aldri bra uten. Når medisinene var godt ute av kroppen, noe som tar litt tid, gikk det veldig bra. Abstinens og masse medisiner innabords som ikke er bra for deg er det verste. Gå for det og ta sjansen. Før eller siden må du prøve.

Mvh

Hei Karimette1 :o)

Takk for at du delte den erfaringen med meg! Det trengte jeg. Å høre at det går an å få det bedre - etterpå! For jeg vil sikkert føle at jeg mister totalt kontroll uten medisiner, men jeg er i det minste i trygge rammer......Å slutte hjemme hadde jeg aldri klart!! Og jeg tror jeg må legge planer videre for livet mitt når jeg kommer ut - lyst å prøve meg i arbeidspraksis noen få timer i uka.....Jeg må i allefall ut av denne vonde sirkelen..

Ønsker deg en fin påske, videre :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...